Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ei dame ved siden av meg som antageligvis lurte på hva jeg sleit med mens jeg stod og tanka, for jeg begynte å le av den utrolig matchende takboksen :P

Skrevet

Den var fin der den sto i sin fulle prakt :)

Ja var skogsfisk over her som kjøpte den, montro om det kanskje kommer en tråd etterhvert? :)

Skrevet
Den var fin der den sto i sin fulle prakt :)

Ja var skogsfisk over her som kjøpte den, montro om det kanskje kommer en tråd etterhvert? :)

Tror ikke det kommer noen tråd nei, da jeg anser bilen som nesten "ferdig" i mine øyne. Tenkte å gi den facelift baklamper, fikle med litt småting inni og kanskje gi den nye felger en gang i framtiden. Og i mitt tempo hadde nok den tråden blitt oppdatert en gang annenhvert skuddår der jeg hadde vist dere at jeg hadde lagt om til vinterdekk eller noe :lol:

Skrevet

Satt på med Leiv (Liffi) her forleden, og hadde ingen anelse om at det var du som lufta bikkja utenfor vaskehallen! :P Ellers ville jeg nok hilst på deg :wink:

Skrevet

Fint å ha leilighet, men savnet etter å kjøre skikkelig bil kommer nok til å ta deg igjen, ;)

(snakker av erfaring).

Tenker da på M5 uten skilt.. Mmmmm

Skrevet
Satt på med Leiv (Liffi) her forleden, og hadde ingen anelse om at det var du som lufta bikkja utenfor vaskehallen! :P Ellers ville jeg nok hilst på deg :wink:

Du som satt på ja? ;) var ute med en venninne fra vinterbro, og måtte vaske bilen hennes ;) er sikkert i området senere også, så bare å huke tak om du kjenner meg igjen :P

Fint å ha leilighet, men savnet etter å kjøre skikkelig bil kommer nok til å ta deg igjen, ;)

(snakker av erfaring).

Tenker da på M5 uten skilt.. Mmmmm

Tror nok savnet kommer til å bli stort ja, så håper jeg slipper å selge den ;)

Hvor kjøpte du hvite angeleyes og m fangere og m5 speil:)?

Pen bil! synd med salg

Takk for det! Synd med salg ja, men følte det var en grei deal, og nå ser det ut til å bli en ny bmw på meg som mellombil, før brz'n kommer, så forblir bmwmann litt til ;)

Hvite angeleyes kjøpte jeg på gs, fangere og speil kjøpte jeg på ebay ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Skrevet

Ikke nå iallefall ;) kan hende jeg selger den til nesteår, for å kjøpe meg leilighet, men det tar jeg da ;)

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...