RF91 Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Var ei dame ved siden av meg som antageligvis lurte på hva jeg sleit med mens jeg stod og tanka, for jeg begynte å le av den utrolig matchende takboksen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Ser at den ble solgt..! Men slenger opp et bilde jeg tok av den på e30 meet =) Noen på forumet som kjøpte den forresten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Den var fin der den sto i sin fulle prakt Ja var skogsfisk over her som kjøpte den, montro om det kanskje kommer en tråd etterhvert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Den var fin der den sto i sin fulle prakt Ja var skogsfisk over her som kjøpte den, montro om det kanskje kommer en tråd etterhvert? Tror ikke det kommer noen tråd nei, da jeg anser bilen som nesten "ferdig" i mine øyne. Tenkte å gi den facelift baklamper, fikle med litt småting inni og kanskje gi den nye felger en gang i framtiden. Og i mitt tempo hadde nok den tråden blitt oppdatert en gang annenhvert skuddår der jeg hadde vist dere at jeg hadde lagt om til vinterdekk eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 DU får oppdatere med litt bilder i snapshot of the day-tråden da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Får gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Blir det skilter på M5en nå da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 4, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2013 Blir nok ikke helt enda desverre, pengene skal gå til leilighet først, så blir det skilt etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robkill Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Satt på med Leiv (Liffi) her forleden, og hadde ingen anelse om at det var du som lufta bikkja utenfor vaskehallen! Ellers ville jeg nok hilst på deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Fint å ha leilighet, men savnet etter å kjøre skikkelig bil kommer nok til å ta deg igjen, (snakker av erfaring). Tenker da på M5 uten skilt.. Mmmmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Hvor kjøpte du hvite angeleyes og m fangere og m5 speil:)? Pen bil! synd med salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Satt på med Leiv (Liffi) her forleden, og hadde ingen anelse om at det var du som lufta bikkja utenfor vaskehallen! Ellers ville jeg nok hilst på deg Du som satt på ja? var ute med en venninne fra vinterbro, og måtte vaske bilen hennes er sikkert i området senere også, så bare å huke tak om du kjenner meg igjen Fint å ha leilighet, men savnet etter å kjøre skikkelig bil kommer nok til å ta deg igjen, (snakker av erfaring). Tenker da på M5 uten skilt.. Mmmmm Tror nok savnet kommer til å bli stort ja, så håper jeg slipper å selge den Hvor kjøpte du hvite angeleyes og m fangere og m5 speil:)?Pen bil! synd med salg Takk for det! Synd med salg ja, men følte det var en grei deal, og nå ser det ut til å bli en ny bmw på meg som mellombil, før brz'n kommer, så forblir bmwmann litt til Hvite angeleyes kjøpte jeg på gs, fangere og speil kjøpte jeg på ebay Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvobrage Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Mulig og tolke siste kommentaren litt feil så må spør..Du skal vel ikkje selge M5en og?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juli 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2013 Ikke nå iallefall kan hende jeg selger den til nesteår, for å kjøpe meg leilighet, men det tar jeg da Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Juli 6, 2013 Share Skrevet Juli 6, 2013 Voff voff Joachim Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå