Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Tøff sak, Joachim. Vil tro det er deg jeg har sett et par ganger på ring 3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Oktober 25, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2013 Rocket bunny kit, airride og noen fete tre-delte felger! Grattis med tøff bil! Hadde vært gromt det ja! men først står leilighet på lista, koster jo skjorta og vel så det! Takk takk! Blir aldri noe slikt på denne karen. Hvis han gjør det bryter han leasing avtalen Haha Du er aggressiv på nedrakkingen av leasing du? skal ikke bare begrave stridsøksen? vi vet jo at ingen av oss kommer til å gi seg Tøff sak, Joachim. Vil tro det er deg jeg har sett et par ganger på ring 3. Takk for det Salt! er nok mye mulig det ja, er ikke så fryktelig mange blå slike råtasser rundt om enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 25, 2013 Share Skrevet Oktober 25, 2013 Nedrakking? Det gjør jeg ikke, jeg bare sier fakta. Og sier at slikt ikke er lov i forhold til den avtalen du har skrevet med forhandler. Du kan selvfølgelig montere det, men hvis du skal levere inn bilen igjen etter endt leasingperiode så må du sette bilen tilbake i orginal stand. Det har vell aldri vært noen strid din tullbukk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Utrolig trist dag for meg i dag, men måtte la M5'n gå til fordel for leilighet til våren. Hardt å gi slipp på drømmebilen, men må man så må man, man kan jo ikke leie leilighet i all evighet heller! Så nå eier jeg faktisk ikke en eneste BMW lenger, noe som gir meg en veldig rar følelse, for uansett hvor kul BRZ'n er, og funksjonelle forestere osv er, så vil aldri Subaru kunne erstatte BMW og bmwmiljøet, ei heller andre merker for den saks skyld! Håper bare jeg får kjøpt meg en BMW igjen med tiden, enten det blir en banebil eller en vanlig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Er jo ikke verre enn og selge brzen.. Eller bytte til og selge biler på bavaria Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Regner med sjefen din er stolt av dine utsagn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 8, 2013 Forfatter Share Skrevet November 8, 2013 Haha det har da fint lite å si det wicky? jeg digger subaru, og de er fantastiske biler! skulle gjerne hatt en forester eller xv, men til syvende og sist, så er det jo bmw som er hjertet nærmest, og det gjør ingen noe mange her som kjører eller verdsetter andre merker like høyt eller høyere enn det de selger. 2 av nissangutta kjører tesla, selv om det er største konkurrenten til Nissan Leaf, men det gjør jo ingenting, så lenge man har en genuin interesse for det man selger? har man ikke det så kan man bare pakke sammen, for da blir det ikke mye salg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 guddpoint Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 Hvordan er egentlig reglene rundt leasingbiler? Kan man f.eks. montere justerbart senkesett uten å bekymre seg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 26, 2013 Share Skrevet November 26, 2013 ja det kan du...men det må fjærnes før du leverer tilbake bilen etter endt leasing periode.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Stemmer, du kan i teorien gjøre hva du vil med en leasingbil, sålenge den blir levert i tilnærmet org stand etter endt leasingperiode Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 25, 2014 Forfatter Share Skrevet April 25, 2014 Da får jeg oppdatere litt her Som noen har fått nyss om ila våren, så har jeg "fått meg" banebil! Dvs. jeg klarte aldri å selge M5'n, så den ble gjemt bort til vinterlagring istedet, med plan om å la den stå en stund, til jeg fikk rå til skilter osv. Den planen endret seg fort når jeg fikk tilbud om bøtteseter og 4-punktseler til en billig penge, samt at Dunderdo her på forumet plutselig hadde et ESS-kit TIL OVERS!! da ble lommeboka igjen snudd på hodet, og planene endret. Planen ble da å ha den klar banerigget og foliert nå denne helgen, men forsinkelser på flere områder så fant jeg ut at en ny "extreme makeover"-påske er jeg ikke klar for igjen, touringen tok jo knekken på skruviljen min ifjor Så nå venter jeg på deler og folie, og tar ting sakte men sikkert, og gjør alt klart for 2014-sesongen på bane Stay tuned for mer bilder og info når ting skjer kompressoren er kun prøvemontert, derfor den står skeivt og uten reim Thundercoil, hermanoo90 og Vegard welle reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Dette var uventet, men for et comeback!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Liker det jeg leser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 25, 2014 Share Skrevet April 25, 2014 Nais! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå