Thomaz Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 En kompis av meg hadde en lik opplevelse. Var en som blinka med lys og pressa inn til siden for at han hadde brå bremsa. Han svingte til siden å gikk ut av bilen å ble møtt med en knytt neve not annsiktet. Responderte med å dukke å gi han et kne i magen så han lå rett ut på E6 for så å reise. Hadde han fyren så jævla godt av
babjorn Skrevet Oktober 5, 2012 Skrevet Oktober 5, 2012 Hadde en kammerat selv som ble stoppet på noe samme måte,ble møtt av en sinna okse som skulle gi han en på tryne,så kammeraten tok i mot med skallen,å når han fikk vondt,skalla kammeraten han rett ned å brak nesa på fyren å hjalp han inn i bilen sin igjen å kjørte
Mariuse34 Skrevet Oktober 5, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2012 http://www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=9&t=32961&start=435 Notert til neste gang!
inflames662 Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 en side har alltid 2 saker, men han skulle jo aldri ha slått: Historien fra motparten er slik: Ifølge Pajero-sjåføren lå han bak en bil i cirka 90 kilometer i timen langs motorveien fra Lillesand til Grimstad da Simonsson passerte ham. Etter at Simonsson hadde kjørt forbi, la også han seg ut. - Da jeg lå bak ham blinket han med bremselysene, før han plutselig hogg inn bremsen. Jeg klarte ikke å bremse raskt nok, og kjørte i ham bakfra, jeg skal innrømme det, sier mannen. Etterpå hevder han å ha blinket inn til siden, uten at Simonsson ville stoppe. Så begynte en hasardiøs kamp som kunne endt katastrofalt. De to bilene ble kjørende ved siden av hverandre. Ifølge Simonsson ble han presset inn i autorvernet. Skal vi tro Pajero-sjåføren, var det 21-åringen som presset først. http://www.fvn.no/lokalt/--Jeg-skulle-i ... 97411.html
Tom K Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Men nå står det ingen ting om hva som skjedde før BMW sjåføren fikk bank, det kan faktisk hende at han fortjente en lusing, man er ikke alltid 100% uskyldig selv om man kjører BMW
Fredrik 90 Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Tenkte nok at han BMW førern hadde provosert litt ja, men likevel å gå til fysisk angrep er ingen utvei
Tom K Skrevet Oktober 6, 2012 Skrevet Oktober 6, 2012 Neida, men det er lett å bli litt varm i toppen hvis det ligger en idiot foran og gjør alt han kan for å provosere, har hatt et par slike episoder selv når jeg var i 20 åra og var på mitt mest temperamentsfulle hehe
Ballder Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Dersom det hele faktisk startet med at BMW karen har provosert frem en ulykke, så vil jeg si at det fysiske angrepet er på sin plass. Vil isåfall tro at det var siste gangen han i BMW'n troller på veien og leker konge, og av den grunn en meget preventiv handling som ble utført av MR Pajero.
Mariuse34 Skrevet Oktober 8, 2012 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2012 ifølge BMW-sjåføren var den forklaringen i FVN ikke riktig. Pajero(som betyr noe sånt som jeg onanerer på spansk -true story) er fortsatt siktet her. Samma det. Vold er ikke greit. Særlig med barn til stede.
TRF Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 det er heller ikke "nå skal jeg bråbremse og lære han ei lekse".. hører stadig folk forsvare å bråbremse slik, og det er helt forkastelig. nei, jeg forsvarer ikke den ene eller andre her, men er drit lei slike sinnsyke holdninger.. "hva så om han kjører i meg? blir jo hans skyld"....
Fredrik 90 Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Pajero(som betyr noe sånt som jeg onanerer på spansk -true story) Stemmer det, i alle Spansktalende land så heter Pajero noe helt annet. Samme med Ford Pinto fra 70 tallet som på spansk betyr liten penis Eller Honda Jazz som i Asia heter Honda Fitta
-Erik- Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Pajero(som betyr noe sånt som jeg onanerer på spansk -true story) Stemmer det, i alle Spansktalende land så heter Pajero noe helt annet. Samme med Ford Pinto fra 70 tallet som på spansk betyr liten penis Eller Honda Jazz som i Asia heter Honda Fitta Med fare for å gå langt ot, så heter den Galloper
Der Barockengel Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Eller Honda Jazz som i Asia heter Honda Fitta Neppe.
Kjexx Skrevet Oktober 8, 2012 Skrevet Oktober 8, 2012 Den heter fitta ja.. Men galloper er vel hyundai eller? Pajero er jo mitsubishi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå