Clevion Skrevet Juni 10, 2013 Share Skrevet Juni 10, 2013 Du kan kjøpe eLight Module fra Car-Solution, jeg gjorde det, og kan programmere at når jeg låser opp og igjen bilen så lukker/åpner speilene seg. Det er en ganske enkel prosess, og vis du har små fingre imotsettning til meg, så har du kobla det opp på et kvarters tid, pluss at du kan programmere lys til og blinke/lyse når du låser opp bilen og låser igjen, coming home light, bending lights osv. Mange funksjoner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kviholen Skrevet Oktober 11, 2013 Share Skrevet Oktober 11, 2013 Hei. Til info til dere som har innfellbare speil: om dere holder inne låseknappen på nøkkelen så feller speilene seg inn God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anterialis Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Interessant. Jeg skal forsøke dette neste gang jeg er ute i bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Hei. Til info til dere som har innfellbare speil: om dere holder inne låseknappen på nøkkelen så feller speilene seg inn God Helg Funker ikke hos meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Nei, dette må kodes hvertfall på eldre biler (muligens bare E-seriene). De klapper seg inn på vår F01 dersom man holder knappen inne, men om dette er kodet i ettertid vites ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Nei, dette må kodes hvertfall på eldre biler (muligens bare E-seriene). De klapper seg inn på vår F01 dersom man holder knappen inne, men om dette er kodet i ettertid vites ikke. Er slik på min F10 og dette er ikke noe som er kodet i ettertid. Så vil tro dette er standard på F-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Har hørt mye negativt om automatiske speil. Mån låser opp bilen på morgen. Speilene vil ut. Men har frøset fast. Da kan motorer brenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 Er ganske sikker på at de har laget en funksjon for det der, det har de jo på viskeren ihvertfall. Høres rart ut om BMW ikke skal ta høyde for slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Oktober 23, 2013 Share Skrevet Oktober 23, 2013 Noen som vet om det er en måte å justere/kalibrere "standard-posisjon" på innfellbare speil på E46? Speilet på førersiden på min bil går ALTFOR langt frem når jeg folder dem ut igjen etter at guttungen har vært å lekt.. :-/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Kan du ikke bare trykke på knappen slik at speilene skal stå i midt posisjon, og deretter justere de manuelt med hendene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Kan du ikke bare trykke på knappen slik at speilene skal stå i midt posisjon, og deretter justere de manuelt med hendene da? Dette må jeg gjøre hver gang "noen" har brukt knappen for innfelling, men neste gang "noen" har vært borti knappen, og jeg vil ha speilene ut igjen, så bommer speilet på førerside på posisjon igjen. :-/ Ingen av dere andre som har vært borti dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 24, 2013 Share Skrevet Oktober 24, 2013 Det er et kjent problem og det er som oftest akselen inne i speilet som tuller. Man kan få sveiset og ordnet på egenhånd, eller så må man kjøpe nytt speil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BrilleBjørn Skrevet Oktober 26, 2013 Share Skrevet Oktober 26, 2013 Det er et kjent problem og det er som oftest akselen inne i speilet som tuller. Man kan få sveiset og ordnet på egenhånd, eller så må man kjøpe nytt speil. Takker for svar! Da får man demontere litt, og se hva man finner. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå