Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hei, Fikk brev fra Bmw Norge i dag, der det sto at det muligens er en feil på min E39. Noen som vet hva dette er for noe? Får ringe i morgen og bestille time, det var heldigvis gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg jobber på bmw, og har sikkert hatt inne 100 biler for denne jobben Er til å annbefale å la dette blir sjekket opp. Selv om jeg/vi aldri har funnet noen feil på dette. Jobben tar ca 20min Edit: Disse aksjonene gjelder e60 og e61. Du eier ikke/ har eid en slik? Visste ikke at dette gjaldt e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg jobber på bmw, og har sikkert hatt inne 100 biler for denne jobben Er til å annbefale å la dette blir sjekket opp. Selv om jeg/vi aldri har funnet noen feil på dette. Jobben tar ca 20min Ja blir nok og få det sjekket. Hva er det som kan lekke da? Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hvis det er likt som med e60/e61 så ser jeg ingen grunn til at det kan lekke. Det er en kabel gjennomføring som går imellom gulvet i bagasjeromme og ut under bilen. Hvor en skrue som fester kabelen i visse tilfeller kan løsne... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hvis det er likt som med e60/e61 så ser jeg ingen grunn til at det kan lekke.Det er en kabel gjennomføring som går imellom gulvet i bagasjeromme og ut under bilen. Hvor en skrue som fester kabelen i visse tilfeller kan løsne... Hm, det kommer inn vann bak av og til da, til tross for at jeg har bytta alle pakninger på lyktene.. Har ikke funnet noe spesielle forhold dette skjer. Håper det er dette som lager lekkasje da. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Dette synes jeg er posetivt av BMW å ta opp og tilbakekalle såpass gamle modeller som E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogeren Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har du sedan eller touring, og hvilken årsmod? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Dette synes jeg er posetivt av BMW å ta opp og tilbakekalle såpass gamle modeller som E39 Ja det syns jeg også, hadde aldri forventet det! Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fikk jeg også. Gjelder egentlig bare E60 som også har vært nevnt ute i media tidligere om at den kabelen kan få varmgang og i værste fall begynne og brenne. Så det er nok ingen dum ide og la de titte på det. Er jo tross alt gratis. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 18, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2012 Har du sedan eller touring, og hvilken årsmod? Touring, 08/03 modell Kanskje min er så sent i 03 at den har et par likheter med E61 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Min teori er at de har sendt brev til alle 5-serier produsert etter en viss dato, og siden e39 touring fortsatt var i produksjon når e60 kom er nok dette bare en glipp iom. at bilen din er såpass ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Fikk brevet også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2012 Da har jeg fått time på mandag Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Jeg jobber på bmw, og har sikkert hatt inne 100 biler for denne jobben Er til å annbefale å la dette blir sjekket opp. Selv om jeg/vi aldri har funnet noen feil på dette. Jobben tar ca 20min Edit: Disse aksjonene gjelder e60 og e61. Du eier ikke/ har eid en slik? Visste ikke at dette gjaldt e39 Jeg har e60.. er det for meg bare å dra til bmw for å få dette sjekket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 22, 2012 Kom til kundemottaket og skulle levere bilen idag, og fikk vite at dette ikke gjaldt min bil og at det hadde skjedd en feil hos bmw norge. Jeg tenkte og få tatt diagnose på høydejusteringa til lysa også da jeg ikke får kontakt selv, og heller ikke et verksted som har bmw tester. Brages insisterte på at jeg måtte ha bilen til dem for man "måtte ha bmw utstyr". Joda, fikk dem kontakt da? Nei... Jeg måtte få en ny time for videre feilsøking noe jeg takka rakt nei til. Så takket være feilen til bmw norge har jeg idag kasta bort rundt 1100,- på turen til bmw. Ikke har jeg blitt klokere på lysa mine eller LCM4 som tydeligvis bare er brukt på e39 et par måneder før prod.stopp. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå