Gå til innhold

F31 320i endelig bestilt, yay!

BMWBølla
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 158
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Den bør vel tåle 4 uker ute håper jeg :shock:

Selvsagt så tåler den det men det er noen andre faktorer som jeg tenker på. Er jo f eks ikke mer en noen få liter bensin på tanken noe som kan gi kondens i tanken, det kan oppstå dugg og fukt inne i bilen, ferske pakinger har ikke like godt av å stå urørt i lengre perioder og den risikoen bilen er utsatt for herverk/tyveri. Dette er iallfall det som var problemene med å ha nye biler stående lenge fra da jeg jobbet på Bavaria.

Mulig jeg er pirkete men hadde jeg kjøpt en bil til over 700 000 ,- så hadde nesten ingenting vært godt nok :wink:

Spørs om de er så hypp på å "låne" vekk bilen så mye før overtagelsen.

Er jo noe med at de skal overlevere en ny bil, helt ren, polert osv. Ja rett og slett ikke brukt :)

Vi fikk låne bilen med oss på prøveskilter noen timer av Bavaria, men det var før bilen ble klargjort. Var fortsatt plast på setene og lappene fortsatt i ruta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det den du har nå du kjøpte helt ny Fredrik?

Edit: ser at det ikke er den når jeg leser tråden din :)

Neinei, var da mine foreldre handla seg ny E60 for noen år siden. Som den bilinteresserte sønnen i huset så var jeg godt involvert i den prosessen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilia follo har vel bilene ståendes innelåst bak ett gjerde så sånn sett så er ikke herverk noe som enkelt kan gjøres.

Denne bilen står jo også rett foran teltet de har så regner vel med at den er på vei inn der, så det skal ikke være noe problem med snø og regn heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMWBølla, du må sjekke ut disse linkene.

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=726583

http://www.f30post.com/forums/showthread.php?t=777392

Dersom dette er slik på våre biler synes jeg det er skremmende :shock:

Hehe, nå blir sikkert det første stedet jeg kommer til å se når den skal hentes, haha..

Ikke så bekymret, de bytter det jo.. Litt kjipt hadde det selvfølgelig vært men..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joda fornøyd, men tanken på å bytte er veldig stor.

Var og prøve satte 520d på mandag når jeg var innom. Har også fått ett tilbud på hva som skal til mellom.

Men fortiden så driver jeg og dama og ser etter ett nytt sted å bo, så å legge 4-500 i mellom for ny bil nå er kanskje ikke det smarteste, hvis det er de det står på når man skal handle bolig. Når derimot bolig er ordnet så er det nok stor mulighet for at bytte skjer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Nix, har garasje så er ikke så aktuelt for meg uansett, men mulig jeg hadde vurdert om man fikk bestilt det fra fabrikk..

Ang. dobbel M-Performance eksos så bortfaller den dessverre, er visst ikke mulig å ettermontere på 320i, 320d går..

Hvordan motor har du bestilt KireS..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ang. dobbel M-Performance eksos så bortfaller den dessverre, er visst ikke mulig å ettermontere på 320i, 320d går..

Ok, men ifølge BMW sine tilbehørsider, så får man denne eksosen til 320i, men det er kun som en dobbel stuss og ikke komplett potte.

Jeg spurte om pris på dette av dele lageret til Bavaria, og de sa det koster ca. 3300,- eks montering. Noe jeg synes er veldig dyrt, så dermed avventer jeg dette inntil videre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...