Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

Dæven gutten er skarp!!

Hehe blir ettermontering av FDC knappen bare. Strammer opp litt på Active Steering, kjappere gassrespons, og litt kjappere girskift. :)

Har paddlene på rattet også, men har solgt rattet mitt til Bjanne slik at jeg kan kjøpe M5 rattet. Vil heller ha paddler hvor det står + og - i stedet for at begge girer opp og ned.

You feel me brah? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er da siste mod: FDC :)

A9074E62-04C9-46E7-AFC4-F7B4CA5C8094-216-0000000FFEB3B2F6_zps693534a4.jpg

6CA953D8-5A40-460A-8711-9B522B0DECA4-216-000000100DCAE522_zpsfc69f6fd.jpg

For de som lurer. FDC er Fahr Dynamic Control. Er i realiteten en sportknapp og vil fungere forskjellig fra bil til bil avhengig av utstyr på bilen.

På min ble følgende strammet opp:

Girskift i DS og M

Gassrespons

Styring

DSC litt snillere

Aktive sidestøtter strammer litt opp :)

Morsom mod! Worth it.

Tre ledninger fra midtkonsoll, ny bryter og girkonsoll. Koster litt men Gud så moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet speedometer i denne etter omkoding av cruise control retrofit. Så Km stand stemmer ikke. Opprinnelig er vel rundt 180 elns. Ett motorbytte og girkassbytte, og interiøret vært skifta en gang.

Alle servicer holdt da så det spiller ingen rolle for meg med km stand :P Og ja i kr.sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en sjette sans for slikt :P kort sagt så er det oftest tilfeldig. Konmer i snakk med noen som har hørt om noen som prøvde å overtale en til å prøve :) også prøver jeg...

Litt research går jeg jo inn for og. Mye lesing og sjekking av koblibgsskjema

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, tenkte bare legge ut en liten styling feature jeg kjøpte i dag på BMWCCN klubb på Schmiedmann... Ble nytt mattesett i stoff med Schmiedmann logo da de gamle mine var utslitte etter vask... (Hvem i all verden vasker stoffmatter i høyttrykkspyler?)

image_36906_big.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft med sportsknapp. Har selv hatt det i tankene lenge, men bestillingen jeg gjorde i går ble endel dyrere enn jeg hadde tenkt, så den fikk ikke være med denne gangen. :/

Jeg så du skrev at du liker at ledninger er riktige farger og slikt. Det gjør jeg også, men det er noen fargekombinasjoner jeg sliter med å finne. Spesielt om ledningene har tre farger, men også noen tofargede. Bestiller du ledninger gjennom jobben din, eller har du andre lure steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...