Gå til innhold

SweetBMW's 2007 E60 " ///M " Bitteliten video 02.10.2015


SweetBMW
 Share

Anbefalte innlegg

  • 3 weeks later...

Har plundra litt med bilen igjen da vettu :)

Jeg syns denne var tøff :)

guucunzdu8g3qtmmfvcx.jpg

yg9exmljoa7czfsfiguy.jpg

Så har jeg fått bredda bilen litt og da vettu.

x52oprd2lam2va2o7cab.jpg

6tzzo67nmsyiiixw0ty1.jpg

OEM M5 speil er bestilt. Kommer til å retrofitte Autodim utvendig også i samme slengen.

Når det gjelder M5 skjerma så måtte jeg ha på no fryktelig spacer for å få ut hjula. De ble jo helt borte inni der. 20mm spacer var det som måtte til.

I tillegg så fikk jeg byttet ut de grå titan listene i bilen med disse, bedre bilder kommer:

gw9m68n2r0zrkkzksjvm.jpg

Som noen med falkeblikk kanskje har sett så har jeg fått en flenge i setet mitt på sidestøtten. Så heretter blir det kurs i alle som skal inn i min bil. Sett deg inn OVER sidestøtta, ikke DRA ræva over og ned.....

2zr681f62rlwvr0h6xqm.jpg

Er det kanskje litt overfanatisk å føle at noen knivstikker deg når de rifter setet slik? :roll:

Jeg har noen andre små skader her og der på interiøret som var fra før, så jeg har bestilt meg et slikt fargesett og repkit fra Dynamix og tenkte ta alle setene helt opp igjen.

1p8v816o4irktrg5lov0.jpg

56vavln7d1nnswgueeuo.jpg

Jeg tenkte at noen kanskje ville høre hvordan eksoslyden ble med 4 rørs eksosen min fra Schmiedmann. Det ble overraskende nok ikke mye mer lyd, men tenker dette hjelper med chip og fjerning av DPF :)

th_IMG_08441_zps95c283f7.jpg

th_IMG_08431_zps3a8722b1.jpg

th_IMG_08421_zps58c53d98.jpg

Når det kommer til ombyggingen av motor så har jeg fått svar på søknad, dette godkjennes etter visning. Jeg har funnet meg en side som selger mye skadet BMW, og bila har en helt latterlig pris. Så det er mulig at ombygging kommer tidligere enn jeg trodde :)

Håper dette var litt interessant lesing.

EDIT: Ja jeg vet at jeg kun har ett skiltlys, dette er nå rettet opp i ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette. Du bør også slenge på "trunk lid finisher" når du først er i gang for å fullføre looken. :)

Ja du det var godt du nevnte, den glemte jeg å nevne over. Jeg har kjøpt den plata men må lakkere om luka pga fjerning av den store svarte antenna jeg hadde bakpå der. Så tenkte ta det samtidig da :)

Jeg har også montert inn LCI automatisk klima, bilder av dette kommer sammen med interiørlistene i kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er lakkert. :) Jeg fant ikke noe OEM i høyglans svart. Dessuten var det garantert billigere å lakkere listene enn å kjøpe nye :P

Ja den er obligatorisk, jeg er helt enig.

Du kjenner ingen som vil kjøpe BBS (GS) LM rep? helt nye uten en skramme og nye dekk. Vil ha noen andre hjul se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man får kjøpt dem originale, men man må under Individual avdelingen og der koster dem, ikke overraskende, svimlende mye. Jeg vurderer å få mine lakkert også, men jeg er redd resultatet ikke blir helt som foventet. Jeg antar at du fikk et lakkeringsverksted til å gjøre det? :)

Jeg vet ikke om noen på stående fot, men jeg skal rope ut dersom jeg kommer over noe. Hva slags felger er det du vurderer nå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg betalte ikke rimelig mye for listene, du kan få ta en titt på mine om du vil så kan du se.

Jeg lurer på originale M5 faktisk, evt Hartge Classic II, men jeg finner ikke sistnevnte i replica og førstnevnte finnes bare i 19"..... :\

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har du originale Hartge Classic til en meget hyggelig pris. Det mangler riktignok èn felg, men den bør jo kunne skaffes for en OK pris. Han sier at de passer 3- og 5 serie, så her må du jo eventuelt kontrollere innpress først. Nesten så jeg vurderer å ringe på dem selv.. :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...