SweetBMW Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 haha jeg så dere nok lo godt for meg selv da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauerik Skrevet April 4, 2015 Share Skrevet April 4, 2015 Men meget flott bil, og mega mye jobb du har lagt ned i den. Kudos! SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 4, 2015 Forfatter Share Skrevet April 4, 2015 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 5, 2015 Share Skrevet April 5, 2015 Ser veldig bra ut. Har du originale M5-skjermer foran, eller er de standard? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Svarer for Sweet. Det er originale M5 forskjermer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Takk Lasse Ja alt er origibal M5 rundbaut nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Ser nok MYYYYYE bedre ut nå ja!! SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 6, 2015 Forfatter Share Skrevet April 6, 2015 Nei det er akkurat det jeg sier. Kopi er ikke verdt bryet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 6, 2015 Share Skrevet April 6, 2015 Nei det er akkurat det jeg sier. Kopi er ikke verdt bryet. Nei helt Klart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet August 15, 2015 Share Skrevet August 15, 2015 Grom bil Tommi SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 18, 2015 Share Skrevet August 18, 2015 Når blir det org m5 bakskjermer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Når blir det org m5 bakskjermer da? Det er vel sikkert ikke verdt jobben bare for å få valsede skjermer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet August 19, 2015 Forfatter Share Skrevet August 19, 2015 Tja. Rimelig sikker på at org så er m og ikke-m like bak ikke som 3 serie dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Er vel like bak. Mener eg har hørt at det er andre innerskjermer på m5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet August 19, 2015 Share Skrevet August 19, 2015 Her måtte jeg lese gjennom igjen! Utrolig flott bil du har, med mye fine og gjennomførte oppgraderinger! Følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå