Kolstad Jr. Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 Hentet denne på fredag. Bra mekanisk, men noe tull med det elektriske. Regner med å få det meste på stell etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 så på denne selv - til dama Eneste jeg ikke liker med den utvendig er at listverk på bakfanger er lakkert hvitt og resten på bilen er sort også slitt interiør..(OBS; M5 interiør tilsalgs på finn.no ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Interiøret så ikke så ille ut, skinnet trenger bare litt pleie (sjampo, farge og konsiler). Ingen rifter eller hull. Litt slitasje må man regne med på en bil som er 1997 mod. og gått 210k km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius_m535_90 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 svarte lister bak får frem formene på e39en serlig hvit:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ervik Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 flott bil, jeg villet byttet depolyktene mot hellalykter og lakkert listen på bakfangeren svart etterhvert, da vil den sett enda bedre ut etter min smak, men smaken er som baken gratulerer med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 28, 2012 Share Skrevet Oktober 28, 2012 flott bil, jeg villet byttet depolyktene mot hellalykter og lakkert listen på bakfangeren svart etterhvert, da vil den sett enda bedre ut etter min smak, men smaken er som baken gratulerer med ny bil +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 28, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2012 Takk! Blir kanskje ny bakfanger etter vintern, da en en med svarte lister og diffuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Oktober 29, 2012 Share Skrevet Oktober 29, 2012 Den Mercedesen i bakgrunn så bøs ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Oktober 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2012 Hehe, ja den ligger tilsalgs den også 50k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2013 Har endelig fått ny bakfanger lakkert og klar til å monteres! Den gamle var en billig kopi i glassfiber som var stripsa på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e36stanced Skrevet Mars 8, 2013 Share Skrevet Mars 8, 2013 Awesome Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Sorgens dag.. Viser seg nå at kanalen på høyre sia er helt gjennomrustet, omtrent hele veien.. Der jekkfestet er framme, er det nå bare et stort gapende hull... Skal kaste ut et bilde senere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 tror rust i jekkfestene er ett kjent problem på touringene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 15, 2013 Share Skrevet Mars 15, 2013 Ble nok bra med ny frontfanger men trist å høre om kanalen :/ du får få noen til å sveise ny kanal, så blir den nok god igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kolstad Jr. Skrevet Mars 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mars 15, 2013 Slik ser det ut, ikke bra: Det virker som det er rust under hele veien. det er alstå under plastikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå