Kattlikzm Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Det er vell BBS RS 17" Tusen takk! De er grisetøffe!! Vet du om man får kjøpt de i Norge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Tusen takk! De er grisetøffe!! Vet du om man får kjøpt de i Norge? Gs Bildeler selger replica felger http://www.bmautosport.co.uk dem selger også replica, god kvalitet og fine priser, det er i England da.. Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet Oktober 9, 2013 Share Skrevet Oktober 9, 2013 Tusen takk! De er grisetøffe!! Vet du om man får kjøpt de i Norge? Finner i ny og ne på www.finn.no/torget, bare å søke. Ellers kan du få fra www.felgen-garage.de med polerte kanter og rett dimmensjon. Men blir fort dyrt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rusthøl Skrevet November 8, 2013 Share Skrevet November 8, 2013 Noen som har noe info om disse? 4x100 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 Noen som vet hvilke felger dette er? OBS! Ikke min bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 hva heter felgene mine? Zito... ? Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 10, 2013 Share Skrevet November 10, 2013 Zito WP 789 heter felgene. Larsrangoy reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528iE12 Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Noen som vet hva slags BMW disse felgene kommer fra? Står på E12 nå, men har aldri sett E12 med slike felger med kant på... De skal sandblåses og lakkes i vinter tenkte jeg 7x14" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fizn Skrevet November 15, 2013 Share Skrevet November 15, 2013 Mener på det er de samme som jeg fikk med E28en, men husker ikke hva det var forno... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Slenger meg på her igjen Noen som vet hva disse felgene heter? http://bimmers.no/topic/772252-min-vakre-e36-325i-sedan/?p=2775014 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Slenger meg på her igjen Noen som vet hva disse felgene heter? http://bimmers.no/topic/772252-min-vakre-e36-325i-sedan/?p=2775014 Uten at jeg kan si helt sikkert så er det bbs; bulig du finner den i det arkivet som er i første post;) sent from my microwave using tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet November 24, 2013 Share Skrevet November 24, 2013 Uten at jeg kan si helt sikkert så er det bbs; bulig du finner den i det arkivet som er i første post;) sent from my microwave using tapatalk Glemte å nevne at tidligere eier trodde det var TSW felger. Men finner dem ingen steder :S. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stawky Skrevet Desember 2, 2013 Share Skrevet Desember 2, 2013 Prøver igjen. Ingen som vet hvilke felger dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vidarhoem Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Hvilke felger er dette ? Eventuelt verdi ? Kristiansan'årn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Desember 19, 2013 Share Skrevet Desember 19, 2013 Minner om Hamann HM1 Motorsport, men i såfall skal det stå utvendig på en av eikene. Alternativt er det en kopiutgave, men husker ikke helt hvilken produsent som evt. laget denne Kristiansan'årn og vidarhoem reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå