Stawky Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Helt sant det. Vill nok også holde fingern på Futura. Syns også jeg såvidt kan skimte OZ i senter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Futura som det skrives her, og rotiform Tmb concave. HenrikSolberg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Hei! Er det noen som har en formening om hvilken felg dette er? Ingen dekkforhandlere som vet. Senterkoppene mangler. Står på en 2004 mod E87 1-serie. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 1, 2014 Share Skrevet November 1, 2014 Hadde satt stoor pris på om noen hadde svart meg på denne. Felgene til fruen er så dritstygge uten.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diezelpower Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 Hadde satt stoor pris på om noen hadde svart meg på denne. Felgene til fruen er så dritstygge uten.... Øøøøh? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Heisann! Fikk ødelagt en felg igår. Og til min store overaskelse så er det IKKE GS split felger. Noen som ser hvilket merke det er? Og evt hvor jeg får kjøpt de? BMW E60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 (endret) Hva heter felgen...? Endret November 14, 2014 av 04E46330XD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Hva heter dama? Bmw Mathias reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet November 15, 2014 Share Skrevet November 15, 2014 Felgene ser ut til å være Carline CM6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krabbekrølle Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Slavearbeider'n Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Disse felgene var perfekte på E46 Coupe, noen som har en formening om hva dem heter, eller om det er en replica variant av org. BMW felger??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 BMW M-parallel eventuelt style 37 Hvor vidt de er kopier eller ikke føler jeg meg ikke kvalifisert til å si. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HenrikSolberg Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Hei, noen som vet hva disse felgene heter og hva de ca er verdt/pris ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet November 23, 2014 Share Skrevet November 23, 2014 Style 128 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå