Gå til innhold

Fjeld's e30 340i v8

M|Fjeld
 Share

Anbefalte innlegg

Du må ikke inspirere Hr.Fjeld til slik uaktsom kjøring, Fredrik.. Har en misstanke om at han faktisk kan prøve :lol:

Men fra spøk til alvor:

Jeg håper virkelig du ordner denne i riktig rekke rekkefølge. Noe det høres ut som om du har planer om.

En smørbrødliste bør se sånn ca slik ut:

Fikse bilen i teknisk stand, både motor og understellsmessig

Gjøre den komplett

Fikse evt karosseriskader etc

Så kan du starte med "kosejobber" som andre oppdateringer. Det er, dessverre, alt for mange som kjøper seg et prosjekt, river den i filler, og selger den i deler fordi de mister motet, og kanskje ikke har økonomi til å gå så grundig til verks med alt med en gang.

Jeg mener det ikke er veien og gå. Sett deg små stødige mål, som til slutt utgjør en fullkommen hel bil.

Disse diesel-dyra til E30 er det ikke forferdelig mange igjen av.

Håper du tar dette pø om pø, og fikser den slik som det siste bildet du har i den første posten din. Det hadde vært en sikker vinner, og en flott klassiker! :)

EDIT: Dette er ment som konstruktiv kritikk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jørgen: Takk for fine ord og et meget bra innspill :) Skal følge den "smørbrødlista" du satt opp, her er heller ingen tullete turbo planer inkludert. Kun en enkel m21d24 som skal handles inn etterhvert :)

Dette karosseriet er heldigvis knall bra og behøver kun bytte av bakre hjulbuer. Dermed er det bare litt rust, polish og justerbart understell så sier jeg meg fornøyd!

Felger har jeg, men det krever ombygg til e36 spindler framme og compact bærearmer bak, men det ser jeg ikke på noe synd. Heller en fin oppgradering som åpner muligheten for flere gromme felgvalg :)

Less is more! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se her ja! ;) Jeg har troen på at du kan komme deg oppover mtp bilstandard, for det er jo ikke til å skyve under en stol at du har hatt litt ymse :P Men du er jo ikke alene om det!

Ser ut som du får et bra sted å stå i vinter, og det gjør mye med arbeidslysten! det i kombinasjon med at du trolig har lyst til å vise alle mann på vårmønstringen 2013 at du har god smak, så skal det nok ikke stå på pågangsmot ;)

Så får du heller holde den i sjakk så det ikke tar av :P Behold denne som den gode bilen den er, bak litt småskavanker, og gi oss noe å hvile øynene på fremover! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt å høre Joachim! :) Nei huff, det er dessverre sant... Men alle har jo begynt et sted? ;) Det å ha et bra sted å jobbe har mye å si. Hadde aldri i verden handla nytt prosjekt hvis grusen hadde vært alternativet atter en gang!

Starta første dagen som lærling idag og lønna er god. Så har trua! :) Om den er klar til vårmønstringa 2013 vites ikke, men får sette det som et mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her kom tråden opp ja, herlige greier :D blir morro å sjå fremgangen i denna, og ser ut som du har riktige planer i ordentlig jørgen lie smørbrød rekkefølge! :D

følger med, og velkommen tilbake til e30 klubben :D

Den smørdbrød lista var allerede på plass hehe ;) Men bra at du følger med kompis! :D Får cruise i hver vår e30 til sommern :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...