ingard Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 På bildet hvor de sammenligner 4 serien og 3 serien ser jo 4 serien mye mindre ut? Må si jeg synes den ser akkurat like lang og stor ut (thats what she said)! Den svarte kamuflasjen kan gjøre at den virker mindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Bilen ser bra ut og motoralternatviene høres absolutt spennende ut, men navnet 4 serie kommer det til å ta tid til før jeg blir fortrolig med. Nå det gjelder M3 så er jeg fornøyd så lenge 2 døren heter det og ikke M4 som høres helt merkelig ut. Til M3 navnet er det knyttet såpass sterke tradisjoner at det kødder dem ikke med 3 sylindrene er greit i 1 og den kommende 2 serie, men ikke i 3 og 5 serie osv. Men jeg venter fortsatt på den moderene lille (1995cc) turbomatede rekkeseksern, med 190 hester og ett CO2 utslipp på 129 g per km Det er fullt mulig men om BMW vil er noe annet.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dal-z Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 gleder meg til å se det bilen skikkelig, liker designet på de nye 3- og 5-seriene godt. M4 navnet høres forøvrig ut som en engelsk motorvei i mine ører.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 [...]3 sylindrene er greit i 1 og den kommende 2 serie, men ikke i 3 og 5 serie osv. Men jeg venter fortsatt på den moderene lille (1995cc) turbomatede rekkeseksern, med 190 hester og ett CO2 utslipp på 129 g per km Det er fullt mulig men om BMW vil er noe annet.... Spør du meg ville jeg mye heller hatt tresylindret motor i både 3,4 og 5 serien enn en firesylindret. Lydbildet BMW har fått til med treerenmer virkelig imponerende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Spør du meg ville jeg mye heller hatt tresylindret motor i både 3,4 og 5 serien enn en firesylindret. Lydbildet BMW har fått til med treerenmer virkelig imponerende.. En 5-serie med 1,5 liters tresylindra motor....? Det høres jo...tja nakkehåra reiser seg jo ikke akkurat når man hører det Men så er jeg hardbarket entusiast og står bestemt fast på at en BMW skal ha Rekkesekser, miljøvennlig eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Spør du meg ville jeg mye heller hatt tresylindret motor i både 3,4 og 5 serien enn en firesylindret. Lydbildet BMW har fått til med treerenmer virkelig imponerende.. En 5-serie med 1,5 liters tresylindra motor....? Det høres jo...tja nakkehåra reiser seg jo ikke akkurat når man hører det Men så er jeg hardbarket entusiast og står bestemt fast på at en BMW skal ha Rekkesekser, miljøvennlig eller ikke Jeg ville mye heller hatt en 1,5 liters treer med 180 hestekrefter enn en 2,0 liters firer med samme ytelsesnivå. Noe råskinn er verken noen av dem, så da ville jeg heller ofret den ene sylinderen til fordel for mini-sekser lyd. Som den seksermannen du er så burde jo du være enig i akkurat det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Spør du meg ville jeg mye heller hatt tresylindret motor i både 3,4 og 5 serien enn en firesylindret. Lydbildet BMW har fått til med treerenmer virkelig imponerende.. En 5-serie med 1,5 liters tresylindra motor....? Det høres jo...tja nakkehåra reiser seg jo ikke akkurat når man hører det Men så er jeg hardbarket entusiast og står bestemt fast på at en BMW skal ha Rekkesekser, miljøvennlig eller ikke Jeg ville mye heller hatt en 1,5 liters treer med 180 hestekrefter enn en 2,0 liters firer med samme ytelsesnivå. Noe råskinn er verken noen av dem, så da ville jeg heller ofret den ene sylinderen til fordel for mini-sekser lyd. Som den seksermannen du er så burde jo du være enig i akkurat det.. 3.sylindra motor høres jo litt gromt ut. Nesten samme lydbildet som rekkesekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Jeg ville mye heller hatt en 1,5 liters treer med 180 hestekrefter enn en 2,0 liters firer med samme ytelsesnivå. Noe råskinn er verken noen av dem, så da ville jeg heller ofret den ene sylinderen til fordel for mini-sekser lyd. Som den seksermannen du er så burde jo du være enig i akkurat det.. Hadde nok ikke klart å svelge en treer i en 5 serie altså, men i en 1 serie så kunne jeg ha hatt den tresylindra motoren. Har hørt lyden og den er faktisk ganske tøff, langt bedre enn en firer så det er jeg helt enig i. Men i en femmer så kan det ikke være noe mindre enn sekser altså, det kan jeg ikke noe for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet November 14, 2012 Share Skrevet November 14, 2012 Skal ikke le av 1.5 liters motorer.. Husk på M12/M13? Var vel kanskje 4 sylinder? Men må slenge meg på de andre og si at M4 ikke klinger rett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
inflames662 Skrevet November 15, 2012 Forfatter Share Skrevet November 15, 2012 F32 virker for meg betraktelig mindre enn E92. Ser at bakdelen er kortere. Angående motorer er nok tiden med store motorer forbi. Eu krav gjør jo at de ikke har noe valg, og husk at flertallet av alle bilkjøpere ikke vil ha rekkesekser eller V8er når bensinen koster 15 kroner litern. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Grunnen til at bakdelen er kortere er at bakruten skråer ganske mye mer enn det som har vært vanlig på 3-serie coupè tidligere. Litt mer fastback-aktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Angående motorer er nok tiden med store motorer forbi. Eu krav gjør jo at de ikke har noe valg, og husk at flertallet av alle bilkjøpere ikke vil ha rekkesekser eller V8er når bensinen koster 15 kroner litern. Tja..moderene teknologi gjør at dagens V8ere og rekkeseksere er ganske effektive og drivstoff gjerrige, tror det skal gå mange år før disse forsvinner ut av markedet. For noen år siden så trodde mange at V12ern var på vei ut, med stadig utvikles det nye V12ere av bilprodusentene til bruk i de ypperste superbiler og luksussedaner. Akkurat slik det har vært de siste 40 åra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet November 15, 2012 Share Skrevet November 15, 2012 Synes denne ser veldig lovende ut, og at den ser mindre ut skyldes nok bare litt andre proporsjoner (bredere og mindre slank design)! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå