Gå til innhold

BMW F11:-) 21" felger montert! 11/4: Fått bilen:-)


LC 200 V8
 Share

Anbefalte innlegg

Det kommer:-)

Jeg bestilte M5 LCI Performance-grillen til min, må bare modifisere den litt for å fjerne M5-merket i fronten. Tror det kommer til å bli bra :) Ikke akkurat så billig i Norge da, 4200 kroner, men halv pris i Tyskland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bestilte M5 LCI Performance-grillen til min, må bare modifisere den litt for å fjerne M5-merket i fronten. Tror det kommer til å bli bra :) Ikke akkurat så billig i Norge da, 4200 kroner, men halv pris i Tyskland.

Tenker jeg går for ordinær Performance grill. Hvor handler man den rimeligst mon tro…?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interesant det med setene, hadde kanskje trodd at komfortsetene ga minst plass.

Er 20" piggdekk mer "sportslig" enn 19" piggfrie dekk, antar de piggfrie er litt mykere.

Ja det ville jeg også trodd men sportssetene opptar av en eller annen grunn vesentlig mer plass. De piggfrie er nok endel mykere ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Split-felgene må vel anses som en av de bedre felgene til GS Bildeler. I motsetning til jalla-chrome felgene så flasser ikke disse, men man må være ekstremt forsiktig ved isetting av hjulbolter. Det er nemlig ingenting som skal til før lakken slites bort av pipen. Selv når pipen har plastikkbeskyttelse går lakken av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det GS Split 8,5x20" for sommerhjulene på den F10?

Hvordan erfarer du lakk-kvaliteten på de felgene? (GS har visst hatt noen problemer med flassing av lakk på sine felger)

Nei disse felgene kjøpte jeg på Dekk24 i Moss. De ble med F10`a når jeg byttet den inn før jul. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

disse 20 tommerne som du har som sommer og vinterdekk,er det lik dimensjon forran og bak på dem? er det bra komfort når man kjører på 20"?

skal hente meg en f11 på torsdag men 18"felgene som står på ser jo fryktelig små ut på den bilen:)

Jeg hadde 20" sommerhjul på den svarte F10 jeg hadde. Nå har jeg to stk F11. På disse kjører jeg i dag 20" Hakkapeliita 8 på vinteren på den hvite. Veldig veldig fornøyd med disse dekkene. På den svarte F11 kjører jeg i dag 19" Hakkapeliita R. Dette er jo et piggfritt dekk så det er veldig stille å kjøre med. Veldig fornøyd med dette også. Når det kommer til sommerdekk så kjører jeg 21" felgpakker fra GS på begge F11`ene. Den hvite F11 har Concours 1 felger med Falken dekk (255/295). Den svarte F11 har Concours 2 felger med Falken dekk (255/295). F11 er en såpass stor bil at jeg synes 20" ser for smått ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 20" sommerhjul på den svarte F10 jeg hadde. Nå har jeg to stk F11. På disse kjører jeg i dag 20" Hakkapeliita 8 på vinteren på den hvite. Veldig veldig fornøyd med disse dekkene. På den svarte F11 kjører jeg i dag 19" Hakkapeliita R. Dette er jo et piggfritt dekk så det er veldig stille å kjøre med. Veldig fornøyd med dette også. Når det kommer til sommerdekk så kjører jeg 21" felgpakker fra GS på begge F11`ene. Den hvite F11 har Concours 1 felger med Falken dekk (255/295). Den svarte F11 har Concours 2 felger med Falken dekk (255/295). F11 er en såpass stor bil at jeg synes 20" ser for smått ut.

 

Hvordan synes du hakka 8 dekkene er? Bråker de mye? Hvordan er fremkommeligheten? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...