Gå til innhold

Glenn`s Bmw E39 523I Prøvekjørt med bilder!

powerfulglenn
 Share

Anbefalte innlegg

pleier å være plug n play med facelift lykter 

om det er orginal hella så kan noen av stikkene være forskjellig da de er fra 00-03 og da blei det bytta noen stikker

men har de stått på preface e39 så er det bare plug n play

er bare 4 skruer som holder front lyktene på plass så er den løs 

du trenger ikke ta av frontfanger osv.. som du må på en del andre biler 

Vet ikke om du leser her lenger, men jeg tror dette er gjort på min bil. Har du peiling på hvilke ledninger jeg trenger?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Faktisk fått bud på 50k :)men dere kan kalle meg dum, men jeg takket nei og satt bmwen litt bort :) har brukt så mange timer under den bilen så jeg vil ha litt glede av den :) men har satt den bort til jeg får litt mer penger igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du bud på forbanna 50 tusen norske kroner så selg den og ha det moro for de 50 tusen da vell! Kan garantere deg at du får mere glede av de 50 en du gjør av den bilen ! :)

Ikke selg, 50k ekke så mye :P tru meg xD

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. 50 er mye moro. For 50k kan du og 3 venner ta en helt syk tur på byen og leie eskorter til og vente på dere hjemme. For 50 laken kan du kjøpe deg en halv grei 7er ! Eller du kan snårte opp 80 gram kokain. Kan gjøre MASSE med 50 tusen i stede velger du og ha et pengesluk av et evighetsprosjekt ståans  i hagen :P MEN opp til deg ! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville vel ikke valgt noen av de alternativene dine Bergee

#1 heftig kveld på byen er greit, men er da mye bedre å sjekke opp en dame på byen? ;)

#2 en halv 7er kan jo ikke være bedre enn denne, uansett hvor grei den er?

#3 hvorfor snårte 80gram? Skulle forsvare denne med at bilen får deg fra a til b, men man trenger vel ikke forsvare hvorfor man ikke skal snårte 80gram?..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså. Er bare noe av masse du kan gjøre med pengene! :) Ikke en halv 7er. En halv grei en. Altså da  en som ikke er strøken men ikke et vrak heller ! :P Og sjekke opp damer på byen er ikke noe moro. Da må man jo enten betale taxi hjem eller faktisk ha de hos deg til dagen etter. Leier du eskorte så står halliken på utsiden og venter til du er ferdig. Og eskortene legger deg ikke til på facebook dagen etter!  

Neida. Fra spøk til revolver. Du får en ganske hel og grei bmw til 50 tusen. Kan du heller finne deg noe annet og skru på så har du bil til du får lappen som går og har skilt! Ikke noe er bedre en og kjøre egen Bimmer dagen du får lappen :) Ikke Ford Mondoen til mordi :P 

Men som nevnt tidligere så er det hans bil så han må jo gjøre som han vill. Men om noen hadde bydd meg 50 tusen for en bil jeg vurderte å selge i deler og hugge et par uker tidligere hadde jeg i vertfall sendt den avgårde men full tank! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støtten gutter :) kompisene mine her i larvik skjønner ikke hvorfor jeg bare ikke selger den :) grunnene er jo pga jeg har jobbet mye på den og vil kunne bruke noe jeg har liksom gjort mye på selv :) men nå har jeg fått leilighet med garasje og alt :) så da kan jeg bare beholdet den :) vet jeg kommer til og tape litt penger på den etterhvert men hva gjør man ikke for litt kjærlighet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...