Gå til innhold

Wicky124 sin E39 M528iA... Low budget..

wicky124
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 175
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

så egentlig har du lyst på volvoen min? :lol:

haha, så mye penger har du ikke og legge i mellom :P

kommer nok ikke til og anskaffe meg volvo med mindre det er bakhjulstrekk :P eller, det gjelder vel egentlig uansett bil, klarer ikke framhjulstrekk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FWD er schpaaaaa!!! :P

Men idag har jeg skrudd bil (etter mange år!)

Fikk bytta begge parklysene foran,tåkelys foran,kjørelys bak,bremselys bak,høytmontert bremselys,skiltlys,tåkelys bak,ryggelys,fikset koppholder bak (gikk ikke å lukke igjen) montert solgardin fra biltema bak (var for mye innsyn i bilen bakfra)...

H6W pære (parklys foran) er forresten DYRT!!!! og etter å ha vært på 5 bensinstasjoner så hadde den 6stasjonen den...

Imorgen blir det å montere på igjen fanger foran..Ser at den hadde hoppet ut av festene sine på begge sider.. så blir vel ordnings på det også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedd litt her idag også... Fått ordna fronten.. Måtte sveise inn nye fester til fangern og brette ut skjermene litt...ble ganske greit på passasjersiden..Men er en liten bulk igjen på fører siden..Kommer til å ta denne etterhvert men ikkenoe som haster... er ikke synlig om man ikke vet den skjermen er skadet..

Må forresten berømme innsatsen til gutta på verksted.. De stod 3timer i bitende kulde for å skru på plass fangern... Varmeannlegget var defekt på verkstedet, og porten var åpen.. Jeg holdt på å fryse ihjel nesten men gutta klagde ikke...prisen for å fikse fanger og skjermer? 500kr...

IMG-20130114-WA0020_zps7c4f09ca.jpg

Så en kjapp vask...

20130114_231454_zps2ef5f437.jpg

Og bilder av den lille rettingen :)

20130114_232901_zpseafe51cc.jpg

20130114_232916_zps939de229.jpg

20130114_235719_zps3a3ca0a1.jpg

Kom på en rar ting idag...Ifjor hadde jeg tre grønne biler..Sjuern, jaguaren og merce coupeen...

Iår har jeg tre sølvfarga biler... tidene forandrer seg :lol:

Imorgen blir det ingen skruing...bare innvendig støvsuging og vasking, litt motorvask/tørke støv og gå over sikringer og diverse (varmesete på førersiden funker ikke)... men før det skal vi på teater 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var tråden også ja ;) er litt småmisunnerlig på deg selv, for du gjorde litt av et varp her! blir godt å få småtinga fikset, så har du jo god bil i mange år! (selv om du sikkert ikke klarer å beholde den så lenge :P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir bra dette :) Er alltid greit å ha litt å pusle med da man føler man får gjort noe :wink:

Ja as.. er lenge siden jeg har gjort noe med biler egnetlig...S-klassen blir satt på verksted..samme med volvoen.. Mens denne kan jeg skru litt på selv..good feeling :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var tråden også ja ;) er litt småmisunnerlig på deg selv, for du gjorde litt av et varp her! blir godt å få småtinga fikset, så har du jo god bil i mange år! (selv om du sikkert ikke klarer å beholde den så lenge :P )

Du hadde sikkert kjøpt den og slengt på touring rumpe på den...bare for å gjøre det? :P Ja blir godt å få fiksa ting og tang.. må vel kjappe meg å få bytta hjullagrene foran..de romler..plagsomt mye i høy fart... Ja det var det...hvor lenge vil wicky ha bimmer? hehe..nei har iallefall bestemt meg for å skaffe meg bmw igjen, selv om kona nekter og påstår jeg kjører mer gris med bimmer enn med andre bilmerker...

Bilen fikk kjørt seg "godt" idag.. men den gikk relativt billig... Starta opp på lillestrøm, kjørekomp på 24km (brodern hadde bilen igår og fyller sjeldent på bensin) Så stakk jeg til shell, fant ut at jeg bare hadde 140kr i veksel og kortet lå hjemme i jakka..så fylte 140kr.. Så kjørte jeg relativt aggressivt fra lillestrøm kl 0650 til økern, videre til fornebu, droppet av kona og rett tilbake til helsfyr på jobb med ankomst 0725.. Så dra fra jobb igjen 0935, hente kona på fornebu 0950, tilbake til skøyen for legetime 1000, og fra skøyen tilbake til lillestrøm... Alt dette på 140kr...I like 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

betalte 10k for bilen med noe småplukk...manglende lyspærer her og der, stramme brekk bak, rust på ett bremserør og 2 defekte hjullagre foran... så igrunn helt greit...

Hvor mye er slike felger verdt da? Er 5 stk (ett reservehjul også )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takktakk :)

Nå er jo s-klassen og femmern to forskjellige biler fra forskjellige verdener... S klassen er myk, udramatisk,komfortabel og rett og slett mye større bil..Femmern er motsatt..stiv i understellet, motorlyd, hissig og konstant når man gasser... Mer morro for penga i femmer, men mye mer avslapping i s-klassen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...