Netlandet Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Interessert i å selge bilen som den står? 15 000? Send PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuse34 Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 Interessert i å selge bilen som den står? 15 000?Send PM Må applaudere optimismen i denne posten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 13, 2013 15k er nok litt for lite til at jeg gidder å selge..da har bilen større bruksverdi Får fort 40k for den om jeg fikser eu kontroll og skaden foran.. Ser tilsvarende biler ligger mellom 40 og 80k på finn så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiff Skrevet Januar 13, 2013 Share Skrevet Januar 13, 2013 så egentlig har du lyst på volvoen min? haha, så mye penger har du ikke og legge i mellom kommer nok ikke til og anskaffe meg volvo med mindre det er bakhjulstrekk eller, det gjelder vel egentlig uansett bil, klarer ikke framhjulstrekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 14, 2013 FWD er schpaaaaa!!! Men idag har jeg skrudd bil (etter mange år!) Fikk bytta begge parklysene foran,tåkelys foran,kjørelys bak,bremselys bak,høytmontert bremselys,skiltlys,tåkelys bak,ryggelys,fikset koppholder bak (gikk ikke å lukke igjen) montert solgardin fra biltema bak (var for mye innsyn i bilen bakfra)... H6W pære (parklys foran) er forresten DYRT!!!! og etter å ha vært på 5 bensinstasjoner så hadde den 6stasjonen den... Imorgen blir det å montere på igjen fanger foran..Ser at den hadde hoppet ut av festene sine på begge sider.. så blir vel ordnings på det også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Skjedd litt her idag også... Fått ordna fronten.. Måtte sveise inn nye fester til fangern og brette ut skjermene litt...ble ganske greit på passasjersiden..Men er en liten bulk igjen på fører siden..Kommer til å ta denne etterhvert men ikkenoe som haster... er ikke synlig om man ikke vet den skjermen er skadet.. Må forresten berømme innsatsen til gutta på verksted.. De stod 3timer i bitende kulde for å skru på plass fangern... Varmeannlegget var defekt på verkstedet, og porten var åpen.. Jeg holdt på å fryse ihjel nesten men gutta klagde ikke...prisen for å fikse fanger og skjermer? 500kr... Så en kjapp vask... Og bilder av den lille rettingen Kom på en rar ting idag...Ifjor hadde jeg tre grønne biler..Sjuern, jaguaren og merce coupeen... Iår har jeg tre sølvfarga biler... tidene forandrer seg Imorgen blir det ingen skruing...bare innvendig støvsuging og vasking, litt motorvask/tørke støv og gå over sikringer og diverse (varmesete på førersiden funker ikke)... men før det skal vi på teater Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Blir bra dette Er alltid greit å ha litt å pusle med da man føler man får gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Der var tråden også ja er litt småmisunnerlig på deg selv, for du gjorde litt av et varp her! blir godt å få småtinga fikset, så har du jo god bil i mange år! (selv om du sikkert ikke klarer å beholde den så lenge ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Blir bra dette Er alltid greit å ha litt å pusle med da man føler man får gjort noe Ja as.. er lenge siden jeg har gjort noe med biler egnetlig...S-klassen blir satt på verksted..samme med volvoen.. Mens denne kan jeg skru litt på selv..good feeling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 Der var tråden også ja er litt småmisunnerlig på deg selv, for du gjorde litt av et varp her! blir godt å få småtinga fikset, så har du jo god bil i mange år! (selv om du sikkert ikke klarer å beholde den så lenge ) Du hadde sikkert kjøpt den og slengt på touring rumpe på den...bare for å gjøre det? Ja blir godt å få fiksa ting og tang.. må vel kjappe meg å få bytta hjullagrene foran..de romler..plagsomt mye i høy fart... Ja det var det...hvor lenge vil wicky ha bimmer? hehe..nei har iallefall bestemt meg for å skaffe meg bmw igjen, selv om kona nekter og påstår jeg kjører mer gris med bimmer enn med andre bilmerker... Bilen fikk kjørt seg "godt" idag.. men den gikk relativt billig... Starta opp på lillestrøm, kjørekomp på 24km (brodern hadde bilen igår og fyller sjeldent på bensin) Så stakk jeg til shell, fant ut at jeg bare hadde 140kr i veksel og kortet lå hjemme i jakka..så fylte 140kr.. Så kjørte jeg relativt aggressivt fra lillestrøm kl 0650 til økern, videre til fornebu, droppet av kona og rett tilbake til helsfyr på jobb med ankomst 0725.. Så dra fra jobb igjen 0935, hente kona på fornebu 0950, tilbake til skøyen for legetime 1000, og fra skøyen tilbake til lillestrøm... Alt dette på 140kr...I like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Januar 15, 2013 Share Skrevet Januar 15, 2013 Gratulerer med ny bil Wicky. Alle sier du gjorde ett kupp, hvor mye ga du for den egentlig? Om du skal kvitte deg med style32 felgene til en fornuftig pris, så si ifra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 15, 2013 betalte 10k for bilen med noe småplukk...manglende lyspærer her og der, stramme brekk bak, rust på ett bremserør og 2 defekte hjullagre foran... så igrunn helt greit... Hvor mye er slike felger verdt da? Er 5 stk (ett reservehjul også ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet Januar 16, 2013 Share Skrevet Januar 16, 2013 Gratulerer med ny bil! Hvordan er den i forhold til S-klassen? Den virker jo tilsynelatende mer Wickyish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 takktakk Nå er jo s-klassen og femmern to forskjellige biler fra forskjellige verdener... S klassen er myk, udramatisk,komfortabel og rett og slett mye større bil..Femmern er motsatt..stiv i understellet, motorlyd, hissig og konstant når man gasser... Mer morro for penga i femmer, men mye mer avslapping i s-klassen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Januar 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 17, 2013 Gikk igjennom kvitteringer etc igår som lå i hanskerommet..blitt påkosta 20tusen for ett år siden i service...byttet veldig mye... ble litt satt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå