Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 214
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

En av de flotteste E39 jeg har sett hvertfall!

Fantastisk fin farge og kul gjennomføring med mtech og svart.

Eneste jeg ikke er enig i er emblemene og så syns jeg traktene eller leppa foran skulle vær svart :)

Fantastisk arbeid!

Skrevet
En av de flotteste E39 jeg har sett hvertfall!

Fantastisk fin farge og kul gjennomføring med mtech og svart.

Eneste jeg ikke er enig i er emblemene og så syns jeg traktene eller leppa foran skulle vær svart :)

Fantastisk arbeid!

Svart leppe så kan en heller droppe den blir jo ikke synlig..traktene vurderes lakkert grå;=)

Skrevet

Ble så bra det her at jeg blir litt målløs! Bilen må innom GS treffet. Ingen tvil!

Tar me en tur å ser på campingvogna en dag!

Hobby bruker å være rimelig fin innvendig! Bilde der også kanskje? :)

Skrevet

Denne ble utrolig flott ja! :D Synes ikke denne leppa er noe serlig, men fargen er perfekt!

Synes ikke du skal skifte denne ut med E61. Jeg forsøkte E61 en liten periode, men følte meg ikke hjemme. Tilbake til E39 igjen. :wink:

• 2 weeks later...
Skrevet

Da er det under virdering å bytte motor... Til en 2002 530d med manuell kasse.. Så chippes så skulle den gå greit vell? Noen som hvet om det er plugg and play eller evn hva som skal til!? ;-)

Skrevet

Har en delebil i sikte men.. Litt usikker på om alt passer.. Er jo brukis så må ikka ta så mange ukene:) oppskremt 3l D hadde vært morro.. Å manuell seff:) hmm tenke tenke;)

Skrevet

Jeg skal iallefall beholde automat i touringen, er så deilig! :D men så bor jeg i oslo, og stamper i kø tur-retur jobb hver dag da :P

Skrevet

Deilig med automat synes jeg også. Men, med denne motoren mener jeg det passer ekstra godt med automat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...