Saltkjelen Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Ja, dette har blitt en utrolig flott bil. Imolarød er en sikker vinner, men jeg syntes de helsorte emblemene ødelegger mye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maximan Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 En av de flotteste E39 jeg har sett hvertfall! Fantastisk fin farge og kul gjennomføring med mtech og svart. Eneste jeg ikke er enig i er emblemene og så syns jeg traktene eller leppa foran skulle vær svart Fantastisk arbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 17, 2013 Forfatter Share Skrevet April 17, 2013 En av de flotteste E39 jeg har sett hvertfall!Fantastisk fin farge og kul gjennomføring med mtech og svart. Eneste jeg ikke er enig i er emblemene og så syns jeg traktene eller leppa foran skulle vær svart Fantastisk arbeid! Svart leppe så kan en heller droppe den blir jo ikke synlig..traktene vurderes lakkert grå;=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 grå trakter og uten leppe hadde vert penest:) Men Alt i alt meget pen bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Diesel Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Ble så bra det her at jeg blir litt målløs! Bilen må innom GS treffet. Ingen tvil! Tar me en tur å ser på campingvogna en dag! Hobby bruker å være rimelig fin innvendig! Bilde der også kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 skal hjelpe deg å få bilen på treffet om de så må : p denne fortjener å vises fram ja : ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Denne ble utrolig flott ja! Synes ikke denne leppa er noe serlig, men fargen er perfekt! Synes ikke du skal skifte denne ut med E61. Jeg forsøkte E61 en liten periode, men følte meg ikke hjemme. Tilbake til E39 igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snowgoon Skrevet April 17, 2013 Share Skrevet April 17, 2013 Flott og meget godt gjennomført E39. Må være den fineste touringen jeg har sett på lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Da er det under virdering å bytte motor... Til en 2002 530d med manuell kasse.. Så chippes så skulle den gå greit vell? Noen som hvet om det er plugg and play eller evn hva som skal til!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Nei du kødder? du må lese tanker du! Er akkurat samme plan jeg har om det skjer noe med motoren min også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jakobm5 Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Har en delebil i sikte men.. Litt usikker på om alt passer.. Er jo brukis så må ikka ta så mange ukene:) oppskremt 3l D hadde vært morro.. Å manuell seff:) hmm tenke tenke;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Om den har facelift baklamper så er det bare å shippe de ned til meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Oppskremt 3L diesel går godt det, men forstår ikke hvorfor du vil ha manuell med den motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Jeg skal iallefall beholde automat i touringen, er så deilig! men så bor jeg i oslo, og stamper i kø tur-retur jobb hver dag da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M-Tech Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Deilig med automat synes jeg også. Men, med denne motoren mener jeg det passer ekstra godt med automat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå