AHellem Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 Takk for gode tilbakemeldinger og ja! den går ganske så godt også hehe,, trodde det var dabbet av med liv her inne men er visst litt folk som følger med likevel! liffi reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 Skjedd mye bra med denne Er bra lyd i den og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet August 4, 2015 Forfatter Share Skrevet August 4, 2015 har jeg kjørt forbi deg i dalen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet August 4, 2015 Share Skrevet August 4, 2015 har jeg kjørt forbi deg i dalen? hehe Du har vært et par ganger der jeg bor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet August 5, 2015 Share Skrevet August 5, 2015 Må få til en filmsnutt fra denne her nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AHellem Skrevet Februar 7, 2016 Forfatter Share Skrevet Februar 7, 2016 Selvom forumet er helt på hodet nå så tenkte jeg komme med en liten pre-update: viggo E34; video kommer! En god del har skjedd og en god del skal skje før våren samlet liste av det er sånn ca: *m5 fangere og sideskjørt lakkert i samme farge helt ned *sveise kanaler, og allt som det fører med seg *bytte dører til dører uten noe rust og klarlakkflass og så blir disse bare forsøkt polert inntil jeg finner ut jeg skal lakkere *nye framskjermer *litt oppgradering i interiør,, komplettere dashbord med lister og fått rom ved venstrekneet på førersiden *svart taktrekk, a-stolper osv *ny viskermekanisme *m5 seter 2+2 *OZ mito 9x18 og 11x18 *Polyforinger til travers og mulig blåsing og lakkering av den OSV.... til våren igjen skal dette være en enda nydeligere bil enn det den allerede er og i bedre stand enn noengang vurderer også datasprut, men ikke kommet så mye lengre der,, dyrt og ikke hovedpri så følg med! kommer snart bilder og info om det som er gjort til nå Daniel. og liffi reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Gleder meg til å følge med videre, stå på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Februar 13, 2016 Share Skrevet Februar 13, 2016 Godt å se noe liv her igjen og bilen din er bra nå Andreas :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Mars 11, 2016 Share Skrevet Mars 11, 2016 kom med uppdates nådda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 12, 2016 Share Skrevet Mars 12, 2016 ja updates PLEASE! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå