Dekkbrenneren Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Heisann... skal til usa en tur og skal leie bil gjennom hertz... Jeg er 22 nå men blir 23 til jeg reiser. Noen som vet noen ting om alder osv? vil jo slå på stortromma å leie det råeste som er å leie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Tror nok alle under 24 år må ta til takke med Prius eller Ford Focus, koster visst skjorta på leie f eks en Camaro eller Corvette hvis man er under 24 år hos de utleie selskapene som tillater dette. Men nå skal jeg ikke si dette sikkert da, er iallfall det jeg har funnet ut ved å sjekke opp litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
koll Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Det er individuelt fra selskap til selskap. Avis eks. leier ikke ut til personer under 24. Mens andre blir det bare dyrere. Man kan leie hos hertz i statene dersom man under 25, blir dog selvklart dyrere. Men er man under 25, kan man ikke leie bilene hos Hertz som inngår i Hertz Prestige Collection (HPC), Adrenaline Collection, Spesial etc. Altså de skikkelige bilene http://www.hertz.com/rentacar/vehiclegu ... Collection Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 20, 2013 jaa, det var jo typisk noen som vet noe mer konkret og eller kansje noen andre utleiefirmaer? Er villig til å betale en god del viss det er mulig å få leie noe rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Husk forsikring komplet når dere leier bil i USA. Det kan bli svært dyrt uten hvis man er uheldig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus M Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Når jeg var i New York i 2009, så leide vi en Camaro ifra Avis, jeg var da 21år og det kosta heller ikke noe ekstra pga at jeg var under en hvis alder, men mulig det har blitt forandring på dette. Var i Las Vegas i 2011 og hadde planer om å leie en Gallardo, men her måtte vi ta til takke med en Dodge Viper SRT10 da vi var under 25år Det beste er vel å ringe Hertz å høre hvordan reglene er akkurat nå på alder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Husker ikke hvilket selskap vi hadde bil fra, men tror det var Alamo eller Hertz. Her var det 25-års grense for cab, uavhengig av modell og motor. Store SUV-er med mye større motor enn Mustangen vi hadde var det ingen begrensning på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Synes ikke man kan klage på prisen når jeg sjekker de amerikanske sidene heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Januar 20, 2013 Share Skrevet Januar 20, 2013 Synes ikke man kan klage på prisen når jeg sjekker de amerikanske sidene heller Nei man har jo en Camaro SS Cab i 14 dager for prisen av en Golf TDI i en langhelg her hjemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Det kan være lurt å booke bilen før dere drar, så dere ikke ender opp som meg. Jeg hadde tenkt å leie Z4 til å kjøre rundt crand canyon, men det var memorial weekend, så alle "fine" biler var utleid og jeg endte opp med en jeep liberty der gummipakningene plystra når jeg kjørte over 110 km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 ja booker i god tid noen andre som skal på Ford Mustang 50 års jubileum i april 2014? Har komt "billetter" nå Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Mye kult å leie, men må være tidlig ute på de kule bilene. Leide en 09' Corvette i 14 dager engang. Var rimelig artig det Corvette ZHZ, Hertz sin spesial bestilte modell. De bestilte 500 stk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dekkbrenneren Skrevet Januar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2013 kosta det da "kjennern"? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Januar 21, 2013 Share Skrevet Januar 21, 2013 Jeg vil iallefall anbefale en åpen bil når man først skal kjøre i statene. Vi leide en Chrysler LeBaron 3.0 Convertible i tre uker og kjørte Los Angeles-Denver-San Francisco-Los Angeles. Det var en fantastisk tur. Bare Grand Canyon og Monument Valley i en åpen bil var verdt pengene alene. For ikke å snakke om Highway 1 på den rette siden langs Stillehavet mellom San Francisco og Los Angeles i en åpen bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjennern Skrevet Januar 22, 2013 Share Skrevet Januar 22, 2013 Mener vi betalte 8400,- for 2 sjåfører. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå