Gå til innhold

Hva er det mest fisefine du har gjort bilen din?

PenguiN-
 Share

Anbefalte innlegg

Nye trelister rund baut frisket virkelig opp interiøret etter de triste standard plastikklistene. Jeg liker litt naturlige materialer som tre i bilen, men mattbørstet aluminium er finere (dog dyrt). Jeg er ingen stor fan av malte lister eller lister av karbon... :)

Jeg vil ikke påstå 1400kr for komplett sett med lister er så veldig dyrt :)

https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_3472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 64
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nye trelister rund baut frisket virkelig opp interiøret etter de triste standard plastikklistene. Jeg liker litt naturlige materialer som tre i bilen, men mattbørstet aluminium er finere (dog dyrt). Jeg er ingen stor fan av malte lister eller lister av karbon... :)

Jeg vil ikke påstå 1400kr for komplett sett med lister er så veldig dyrt :)

https://www.koed.no/2.1.asp?anker=boksa ... anker_3472

Vi har åpenbart helt forskjellige meninger om hva dyrt er. Jeg synes at 1400 kroner for noen få lister er veldig dyrt. Jeg byttet til meg trelistene for de gamle listene + et par hundre kroner. Det er billig... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har nok forskjellig meninger om hva som er dyrt og ikke da ja :)

Sprell nye Interiørlister uten en ripe til 4 dører, midtkonsoll og dashbord til 1465kr dyrt?

Det kan jo logisk ikke koste 200kr heller liksom... Hehe

Mistenker nok at skal du kjøpe dette til et hvilket som helst annet bilmerke så koster det nok minst det dobbelte og sikkert mer :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt billigere enn 29.000,-, men så oser det jo jalla lang vei av disse listene til gjengjeld. For det første likner de ikke de originale og for det andre så er det deksler som tres utenpå de originale listene med tilhørende passform også. Rundt 4000kr for et produkt som dette må vel kunne sies å være et skikkelig bomkjøp... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi har nok forskjellig meninger om hva som er dyrt og ikke da ja :)

Sprell nye Interiørlister uten en ripe til 4 dører, midtkonsoll og dashbord til 1465kr dyrt?

Det kan jo logisk ikke koste 200kr heller liksom... Hehe

Mistenker nok at skal du kjøpe dette til et hvilket som helst annet bilmerke så koster det nok minst det dobbelte og sikkert mer :wink:

Det er nok helt korrekt, men det avgjørende i denne tråden er konteksten. Med tanke på at min BMW er en ren bruksbil og en gammel dieselpurke er det begrenset hvor mange penger jeg vil bruke på pynt. Ergo er et sett med trelister fisefint i min forståelse av hva slags bil min bil er. Trelistene er det nærmeste min bil kommer manikyr for å si det på den måten... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finishen på disse så jo ganske bra ut og prisen var jo latterlig billig i forhold til m-performance listene.

Regner med prisen er så høy pga at m-performance listene er ren karbon og de på ebay er glassfiber med karbon overflate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se også linken lengere ned til noen som var litt dyrere og kanskje bedre :-)

Ja, ren CF kontra GF + CF er jo dyrere :-)

Men da igjen, hvor viktig er det med 100%CF på interiørlistene om det koster deg, f.eks 10 000,- mer? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta interiør 2 ganger pga syns det gamle var kjedelig og vondt å sitte i.

Gikk fra sort standardskinn til sort sport delskinn til rødt M3 skinn. Ingen tvil om hva som er best å sitte i :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Langt billigere enn 29.000,-, men så oser det jo jalla lang vei av disse listene til gjengjeld. For det første likner de ikke de originale og for det andre så er det deksler som tres utenpå de originale listene med tilhørende passform også. Rundt 4000kr for et produkt som dette må vel kunne sies å være et skikkelig bomkjøp... ;)

ooops så ikke at de er til og tre over de originale. Isåfall er det jo ikke aktuellt. Jeg beholder de originale heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...