Erikyog Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Jeg kjører E46 m3 kompressor frem og tilbake, har ingen problemer! Bortsett fra at det koster noen kroner ekstra..nå har jag også montert sinter clutch pga hadde bestilt feil lamell som ikke passet å da måtte jeg ty til nødløsning, går fortsatt greit. Ikke veldig optimalt med denne clutchen men! E46 m3 kan brukes som bruksbil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Må bare spør. Men hvordan er det å kjøre m3 fram å tilbake til jobb ? Med tanke på komfort å sånt. Kjører 200sx å holder på å dø av vonde seter, masse støy å HØYT forbruk vurderer STERKT å kjøpe m3 til våren M3 kan IKKEEEE sammenlignes med "colaboks med turbo!" Har kjørt alle min M3er mye, var på DHB i danmark med den ene, med recaro pole position stoler også... NULL PROBLEM! =D Di stolene er forresten helt konge!! M3 er mest komplette bilen jeg noengang har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Da var det lett. "Colaboksen" skal selles å inn med m3 ^^ er det best med ombygd eller orginal egentllig ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 M3 er helt konge å bruke til daglig Ikke verdens mest komfortable bil såklart, men skal man ha comfort kan man kjøpe en 7er.. Forbruk ligger på ca 1,3 på mila med blandet "småfrisk" kjøring, så er ikke så ille egentlig Ang original vs ombygd må du vurdere selv hva du vil ha. Jeg valgte original pga den hadde full historikk hele veien (ny i norge) og den var veldig "rett" utstyrt for meg. Det kan også være vanskelig å få finansiering til en ombygd bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Hvorfor må du overhale vanos? Fint og se at bilen blir stelt bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 1.3 på småfrisk kjøring er jo ingenting ! Min bruker fint 2 :S å det går dårlig i forhold til en m3 kommer nok til å kjøpe orginal men hva vil være reel pris ? 400ish? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Reel pris er avhengi av kmstnd historikk å utstyr evt csl luke etc som alle andre biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sh0xx Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Ok må se hva jeg finner:) må nesten få testa en m3. får å kjenner hvor gode de er å kjøre og å sitte i ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Min første bil var en 1999 200sx S14a. Det er vell ca 5-6 år siden men makan til dritt stoler og generelt ukomfortabel, støyende og null komfort bil skal man lete lenge etter. Til og med en E36 M3 er LYSÅR foran 200sx hva angår både komfort utstyr osv. Få det solgt og kom deg i skikkelig bil Les: BMW hehe:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Må bare spør. Men hvordan er det å kjøre m3 fram å tilbake til jobb ? Med tanke på komfort å sånt. Kjører 200sx å holder på å dø av vonde seter, masse støy å HØYT forbruk vurderer STERKT å kjøpe m3 til våren M3 kan IKKEEEE sammenlignes med "colaboks med turbo!" Har kjørt alle min M3er mye, var på DHB i danmark med den ene, med recaro pole position stoler også... NULL PROBLEM! =D Di stolene er forresten helt konge!! M3 er mest komplette bilen jeg noengang har hatt Støtter den. Da jeg hentet inn en M3 E46 03 modell i sommer, kjørte jeg den fra Sverige og hjem til Haugesund. Og for en tur! Eneste erfaringen med selveide BMW`er fra tidligere, var slitte E28`er. På turen fikk jeg oppdage hva moderne BMW står for. M3 er en av de mest komplette bilene man kan ha. Det er sportsbil og langtursbil i ett. Ble ikke sliten en plass i de gode setene. Slo følge med en Audi S8 gjennom Telemark. Han måtte gi seg i svingene. M3`en nølte ikke engang. Har lyst på en E46 M3 senere, men tiden vil vise. Først blir det nok F11 523i M-sport, i hvert fall er det en drøm. Men også ny M4 er en bil jeg kunne tenke meg i fremtiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Hvorfor må du overhale vanos? Fint og se at bilen blir stelt bra:) Har en mistanke om at jeg mangler litt effekt i mellomregisteret + disse motorene har rykte på seg for å "slite" vanosen og den er gått 141.000. Så om den blir å gå bedre er jo det bra. Går den ikke bedre var alt ok, men vanosen ble utbedret for å være preventiv. Så det er jo en vinn-vinn situasjon Må uansett av med toppdeksel osv for å justere ventiler, så da blir det ikke så mye ekstraarbeid å gjøre det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW__e30 Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Må få høre om du merker noe forskjell etterpå. Og hvordan overhalingen går. Vurderer det samme på min iløpet av vinteren. (justere ventiler, vanos og rådelager) Edit: Er ikke tilfedigvis du som var med på NM i lillestrøm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Må få høre om du merker noe forskjell etterpå. Og hvordan overhalingen går.Vurderer det samme på min iløpet av vinteren. (justere ventiler, vanos og rådelager) Edit: Er ikke tilfedigvis du som var med på NM i lillestrøm? Skal oppdatere når jeg har gjort det Jo, stemmer det . Var jeg som vant også hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet September 16, 2013 Share Skrevet September 16, 2013 Eg hadde ventil sjekk for ca 2 år sia på bilen:) du kan sjekke opp med biltreff Førde. Godt du steller med x'n min:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet September 16, 2013 Forfatter Share Skrevet September 16, 2013 Ser den var på insp II i 2010 hos biltreff, så da ble det vel justert ventiler Den tikker litt mer enn den skal nå, så da er det greit å justere litt uansett. Blir så klart også oljeskift, er jo c.a 3000km siden sist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå