Gå til innhold

Ny BMW til våren

lampeskjerm
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Denne må vel være et veldig bra alternativ, veldig god pris!

F30 328i

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=39908296

Ja det var faktisk billig... :shock: Hvis man ikke MÅ ha sekser så er jo 328en en super bil, men likevel....firer....ikke kul lyd :(

Det var en veldig god pris på en godt utstyrt bil. "Alle" skal jo ha automat på disse bilene, så mulig å ha is i magen og få den til og med enda billigere. For min del hadde jeg heller gått for en godt utstyrt e9x 335i, det er noe eget med 6'eren. Hadde egentlig bestemt meg for å kjøpe en f31 328i, absolutt rask og morsom bil, men lyden var ikke riktig for meg og fikk ikke riktig følelse pga det. Det ble en spesiell e91 325iA og angrer ikke ett sekund på den avgjørelsen.

Kjørte en e92 335i med DTC hos BMW Welt forrige sommer og den var bare sykt digg, min absolutte anbefaling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig så ville nok jeg også valgt E92 335i, for meg så er sekser avgjørende. Jeg kan kjøre BMW med diesel eller firehjulstrekk, men sekser det MÅ den ha for min del uansett. Var selv og prøvde og faktisk vurderte en F30 328i, jeg hadde ett lite oppgjør med meg selv om jeg skulle vike fra ett viktig prinsipp. Bilen var hysterisk morsom og gikk som ei kule men jeg klarte ikke å venne meg til interiøret eller lyden. Tok med en kompis som ikke visste hva slags motor det var og dro skikkelig på, "jøss, det er blitt såpass drag i 320ene ja?" sa han :lol::roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en E92 335I med manuell ( så klart! ) og kan absolutt anbefale både bil /lyd og kjøreopplevelse. Jeg hentet min fra Tyskland for 2 år siden. Da var det ingenting å spare på det... Men pga tilgang i Norge med denne type bil, med Manuell, M-sport ++ så måtte jeg dit.

Har ikke treget en eneste dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 328'n likte jeg !

Må da være muligheter for å skremme den opp en del og mtp på twin turbo !

Hadde helt klart vurdert denne. Sekser er BMW ! Det er jeg enig i. Men gud hvor bra firer med turbo fungerer og !

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke ha rødt skinninteriør vøtt ;)

Er omtrent på avtrekkeren til å bestille meg ny 328i, manuell, m-sport i estoril blå. Med det utstyret jeg vil ha har jeg fått en relativt kurant pris, så kan hende det blir en sånn. Prøvde en forrige uke, likte interiør og motor veldig godt - selv om den ikke har rette lyden. Kanskje noe eksosopplegg kunne hjulpet litt på det? Burde kanskje være mulig å hente ut litt mer effekt av den motoren også som noen her var inne på?

E92 335 har vært en het kandidat, men i Norge eksisterer de knapt med manuell kasse. Og jeg synes det er mye pes/usikkerhet med å hente i utlandet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ingen andre aktuelle biler enn E92 M3 til det budsjettet.

Har sett på M3'ene på finn, noget høyt priset synes jeg. De fleste ligger ganske lenge, så det er kanskje rom for å jekke ned prisen litt. Mesteparten av dem har jo også DKG-kassen, som sikkert er fin, men helt uaktuell for meg.

Har du noen formening om driftskostnadene på en slik kontra en litt mer normal E92?

Det lå nettopp to M3'er ute lenge for 699'. Begge disse hadde manuell kasse. Ser at den ene er fjernet, men den siste ligger der enda merket solgt.

Driftskostnadene er såklart høyere i en M3, men til gjengjeld så oppfyller den alle kravene dine og verditapet er ikke så vanvittig stort på en brukt M3 kontra en ny 328i. Du sitter også igjen med en mye bedre følelse og noe som virkelig er gromt, hvis du kjøper en M3.

Er det lov til å spørre hva du ca. må ut med for en ny 328i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, da ble det en avgjørelse idag. Bestilte en ny 328i sedan med manuell gir, m-sport, estoril blå, navi-pro og alt jeg følte behovet for :) la på m performance girspak og spoiler i carbon. Tror det skal bli bra, gleder meg i hvertfall! Håper ikke ventetiden blir altfor lang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis så mye med en fantastisk bil! Selv om den har litt mange pedaler 8) Hva har du fått forespeilet i ventetid? Jeg måtte bare vente ca 1,5 måned fra bestilling på min F31.

Ser ut som noe i den duren, april, evt tidlig mai. Vil ikke ha den før snøen er borte uansett.

Forslag på felger noen? Skal bruke 18" som følger med bilen til vinterdekk og kjøpe et sett 19" uten runflat-dekk. Synes BBS ch er tøffe, men har ikke sett dem på noen f30 enda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...