SofaKingFresh Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Litt dødsharry syntes jeg? Tror ikke jeg hadde følt meg særlig kul hadde jeg åpna døra på en bensinstasjon for å gjøre et fornøden, og stiger ut av bilen i mørket og det LYSER OPP en BMW logo på bakken... Men, kule lys. At dem får det til er tøft. Men det hører kanskje heller til hjemme på gutterommet? Som i en "skrytehylle" av bilen sin eller lignende.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joatle Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 For de som surfer mye på ebay så er dette gammalt.. Koster ca 250-300,- for 2 sett, altså fire lamper på ebay, inkl frakt.. Bedre enn 500,- pluss frakt for 1 sett fra overprisa norske sider iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Litt dødsharry syntes jeg? Tror ikke jeg hadde følt meg særlig kul hadde jeg åpna døra på en bensinstasjon for å gjøre et fornøden, og stiger ut av bilen i mørket og det LYSER OPP en BMW logo på bakken... Men, kule lys. At dem får det til er tøft. Men det hører kanskje heller til hjemme på gutterommet? Som i en "skrytehylle" av bilen sin eller lignende.. Men det er mindre harry enn fire eksosrør på en 318 eller 320/520/728 osv osv. Syns de er tøffe for en ungdom de lysene, skal vise de til en jeg er onkel til som har E30, han kommer til å gå i spinn når han ser de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Jeg er nok for gammel til å synes det er kult, men hadde garantert syntes det hadde vært dritfett når jeg var 18 Nå er man alt for redd for å være harry Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Litt dødsharry syntes jeg? Tror ikke jeg hadde følt meg særlig kul hadde jeg åpna døra på en bensinstasjon for å gjøre et fornøden, og stiger ut av bilen i mørket og det LYSER OPP en BMW logo på bakken... Men, kule lys. At dem får det til er tøft. Men det hører kanskje heller til hjemme på gutterommet? Som i en "skrytehylle" av bilen sin eller lignende.. Synes de er litt harry ja hehe . Hadde garantert fått et par rare blikk når jeg åpner døra på en bensinstasjon for å fylle bensin. Men uansett! Ser kult ut Tror jeg får vente litt med å kjøpe dem. Har lite lyst å bore hull i døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Litt dødsharry syntes jeg? Tror ikke jeg hadde følt meg særlig kul hadde jeg åpna døra på en bensinstasjon for å gjøre et fornøden, og stiger ut av bilen i mørket og det LYSER OPP en BMW logo på bakken... Men, kule lys. At dem får det til er tøft. Men det hører kanskje heller til hjemme på gutterommet? Som i en "skrytehylle" av bilen sin eller lignende.. Synes de er litt harry ja hehe . Hadde garantert fått et par rare blikk når jeg åpner døra på en bensinstasjon for å fylle bensin. Men uansett! Ser kult ut Tror jeg får vente litt med å kjøpe dem. Har lite lyst å bore hull i døra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Design Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 http://www.ebay.com/itm/2pcs-LED-Car-We ... 1c2f0b2d37 10 dollar (under 60kr) for 2stk inkl frakt. For de som bare MÅ prøve uten å merke noe i lommeboka helst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Om logoen hadde hatt størrelse noe lunde lik bmw rondellen eller mindre, hadde jeg syns det var kult. Litt mer diskret. Dette var bare harry. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Er jo bare å lage seg bryter så man har muligheten til å skru de av, det.. Men dette er noe jeg tror "alle" kommer til å ha etterhvert (de som er litt "rånete" av seg hvertfall) og da er det plutselig ikke like kult lengre. Syns på en måte det så litt kult ut, men personlig ville jeg ikke koblet de slik at de lyste til enhver tid døren var oppe. Må ha muligheten til å skru de av. Anyway, det der er ikke noe for meg og mine biler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 http://www.ebay.com/itm/2pcs-LED-Car-Welcome-Light-Projection-Logo-Light-Shadow-Light-Fit-BMW-EP98-/121048345911?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item1c2f0b2d3710 dollar (under 60kr) for 2stk inkl frakt. For de som bare MÅ prøve uten å merke noe i lommeboka helst Tøft. Sånne må jeg bare ha! Men montere på bilen? Not very likely. Effektbelysning i garasjen? Ja, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Det der var bare harry synes jeg Stiller også spørsmål med hvor lenge dette virker før det går i stykker... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Litt dødsharry syntes jeg? Tror ikke jeg hadde følt meg særlig kul hadde jeg åpna døra på en bensinstasjon for å gjøre et fornøden, og stiger ut av bilen i mørket og det LYSER OPP en BMW logo på bakken... Men, kule lys. At dem får det til er tøft. Men det hører kanskje heller til hjemme på gutterommet? Som i en "skrytehylle" av bilen sin eller lignende.. Men det er mindre harry enn fire eksosrør på en 318 eller 320/520/728 osv osv. Syns de er tøffe for en ungdom de lysene, skal vise de til en jeg er onkel til som har E30, han kommer til å gå i spinn når han ser de Det har du helt rett i Disse er som Der Barockengel sier; perfekte som diskré belysning på gutterommet/garasjen. De gir en liten detalj i rommet som kan være kul nok til at alt blir "perfekt". Men på en bil? Nei. Og hvertfall ikke om du har de under alle 4 dørene... Disse MÅ vel gutta i pimp my ride få øye på. Da kan dem sette prikken over i-ene om de pimper en fet E36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReiRud Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 Venbus her på forumet selger sånne sett For min del synes jeg det er harry, men, opp til hver enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kattlikzm Skrevet Februar 23, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2013 Trodde de kunne monteres uten å bore hull i bilen, men der tok jeg feil gitt :S. Alle nettsider forteller meg at å bore hull er den eneste løsningen. Tror jeg dropper å montere det da. Synes det så veldig stilig ut på videoer på nettet. Men å eie dem er noe helt annet. Som SofaKingFresh sier ser de nok bedre ut i garasjen eller gutterommet enn i bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Februar 23, 2013 Share Skrevet Februar 23, 2013 Hadde heller da kjøpt innstigningslister med svak diskre logo med lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå