Gå til innhold

Logo belysning under dør! dødskult!

Kattlikzm
 Share

Anbefalte innlegg

Litt dødsharry syntes jeg?

Tror ikke jeg hadde følt meg særlig kul hadde jeg åpna døra på en bensinstasjon for å gjøre et fornøden, og stiger ut av bilen i mørket og det LYSER OPP en BMW logo på bakken... Men, kule lys. At dem får det til er tøft. Men det hører kanskje heller til hjemme på gutterommet? Som i en "skrytehylle" av bilen sin eller lignende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tror ikke jeg hadde følt meg særlig kul hadde jeg åpna døra på en bensinstasjon for å gjøre et fornøden, og stiger ut av bilen i mørket og det LYSER OPP en BMW logo på bakken... Men, kule lys. At dem får det til er tøft. Men det hører kanskje heller til hjemme på gutterommet? Som i en "skrytehylle" av bilen sin eller lignende..

Men det er mindre harry enn fire eksosrør på en 318 eller 320/520/728 osv osv.

Syns de er tøffe for en ungdom de lysene, skal vise de til en jeg er onkel til som har E30, han kommer til å gå i spinn når han ser de :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er litt harry ja hehe :lol:. Hadde garantert fått et par rare blikk når jeg åpner døra på en bensinstasjon for å fylle bensin. Men uansett! Ser kult ut :P

Tror jeg får vente litt med å kjøpe dem. Har lite lyst å bore hull i døra :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes de er litt harry ja hehe :lol:. Hadde garantert fått et par rare blikk når jeg åpner døra på en bensinstasjon for å fylle bensin. Men uansett! Ser kult ut :P

Tror jeg får vente litt med å kjøpe dem. Har lite lyst å bore hull i døra :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo bare å lage seg bryter så man har muligheten til å skru de av, det.. :)

Men dette er noe jeg tror "alle" kommer til å ha etterhvert (de som er litt "rånete" av seg hvertfall) og da er det plutselig ikke like kult lengre. Syns på en måte det så litt kult ut, men personlig ville jeg ikke koblet de slik at de lyste til enhver tid døren var oppe. Må ha muligheten til å skru de av.

Anyway, det der er ikke noe for meg og mine biler.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft. Sånne må jeg bare ha!

Men montere på bilen? Not very likely.

Effektbelysning i garasjen? Ja, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det er mindre harry enn fire eksosrør på en 318 eller 320/520/728 osv osv.

Syns de er tøffe for en ungdom de lysene, skal vise de til en jeg er onkel til som har E30, han kommer til å gå i spinn når han ser de :lol:

Det har du helt rett i :)

Disse er som Der Barockengel sier; perfekte som diskré belysning på gutterommet/garasjen. De gir en liten detalj i rommet som kan være kul nok til at alt blir "perfekt". Men på en bil? Nei. Og hvertfall ikke om du har de under alle 4 dørene... Disse MÅ vel gutta i pimp my ride få øye på. Da kan dem sette prikken over i-ene om de pimper en fet E36!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde de kunne monteres uten å bore hull i bilen, men der tok jeg feil gitt :S. Alle nettsider forteller meg at å bore hull er den eneste løsningen. Tror jeg dropper å montere det da.

Synes det så veldig stilig ut på videoer på nettet. Men å eie dem er noe helt annet. Som SofaKingFresh sier ser de nok bedre ut i garasjen eller gutterommet enn i bilen. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...