awt Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 Om det er meg du sikter til så er det så lite aktuelt at du ikke aner det en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 Hehe, var til trådstarter jeg refererte til 5 serie gt er ikke en bil jeg drømmer om. Men i en situasjon med 3 barneseter kunne den vært aktuell. For den er sikker super å kjøre og fin under det noe spesielle ytre.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 5 GT ser ikke ut i måneskinn, men den er veldig behagelig å kjøre. Sitter ganske behagelig og rolig til tross for ugjevnheter i veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 1, 2017 Share Skrevet Januar 1, 2017 Jeg tenkte mest på S-Maxen jeg da. 5-serie GT kunne jeg levd med, men tror ikke de er det letteste å selge. Lurer på hvordan kommende 6-serie(?) GT blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 17, 2017 Share Skrevet Mars 17, 2017 Noen bilder til med tre barneseter i bredden i e61. Cybex Solution X2-fix som er avbildet på forrige side er greie nok, men de har noen små "armlener" som gjør det vanskelig å få sikkerhetsselen på, da disse står mot hverandre. Da vi likevel trengte to seter til fant jeg ut at Maxi Cosi Rodifix var en grei kandidat grunnet mangelen på slike armlener, samt at de er forholdsvis smale, så disse ble innkjøpt. På bildene står faktisk babysetet i isofix-festene sine, noe jeg ikke trodde skulle la seg gjøre. Hvorvidt jeg kommer til å benytte dette med isofix vet jeg derimot ikke, da det ble litt trangt mot nabosetet. Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå