Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

2 timer siden, Nyheim skrev:

Damn de rondellene ble nydelig! Eyecandy.
Nesten så du kan henge de opp på veggen i stua :D

Skjer det noe her da, ellers? :)

Takk for det Nyheim ^^
ja jeg kunne gjort det ;) men trur frua hadde kasta de rimelig fort ut av ruta ellerno xD hu var ikke veldig fornøyd med at jeg tok de inn i stua fra før av xD
så man må vel kanskje gi seg mens leken er god? :P

neida her skjer det lite :) venter vel egentlig på at en kompis får ordna seg delebil så jeg får pella av litt deler :P
lyktene ligger fortsatt hos Remy, veit ikke hvor langt han har kommet med de :P ikke at det er no stress uansett, bilen går jo ikke så xD
også blir det bestilling av Bakstillings deler + Mellomaksel oppheng, hardykobling og Nye dekk til rondellene :)

etter alt av deler er byttet osv så må jeg ha bilen inn på 4hjuls kontroll for så avgårde til SSV og få skrevet felger og senk inn før den kan EU godkjennes :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, Freakshow skrev:

Takk for det Nyheim ^^
ja jeg kunne gjort det ;) men trur frua hadde kasta de rimelig fort ut av ruta ellerno xD hu var ikke veldig fornøyd med at jeg tok de inn i stua fra før av xD
så man må vel kanskje gi seg mens leken er god? :P

neida her skjer det lite :) venter vel egentlig på at en kompis får ordna seg delebil så jeg får pella av litt deler :P
lyktene ligger fortsatt hos Remy, veit ikke hvor langt han har kommet med de :P ikke at det er no stress uansett, bilen går jo ikke så xD
også blir det bestilling av Bakstillings deler + Mellomaksel oppheng, hardykobling og Nye dekk til rondellene :)

etter alt av deler er byttet osv så må jeg ha bilen inn på 4hjuls kontroll for så avgårde til SSV og få skrevet felger og senk inn før den kan EU godkjennes :P

Du har bilen ute å ruller til sommern slår inn, ja? :wub:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Yet another Setback! Remy var innom i dag og Ny diagnose for å sjekke at feilen fortsatt lå der, men NEIDA!

frykter faen meg det er ene diesel pumpa...

Trur jeg må høre med Daniel om han kan ta seg en tur og sjekke pumpene for meg =/ nå er jeg LEI! BAAAAAAAAH
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk prata med Daniel, han er på ferie men tilbake neste lørdag. så forhåpentligvis tar han turen på Søndag :D
så får vi sjekka litt rundt dieselpumpene og se om det kankje er noen av de som er gåene.

 

jeg bytta jo fødepumpa under setet i 2014, har den gamle liggende. tenkte og prøve og bytte og se om det utgjør no forskjell og om det eventuelt kommer noen nye feilmeldinger da. hvorfor ikke? :P
men orker ikke det i dag.. xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, RemyNG skrev:

Er bare gi bort bilen til meg :P

pft du vil ikke ha diesel mtp feil xD det du mener er vel fiks den også gi den til deg?

29 minutter siden, sveigis skrev:

Kjedelig med sånne feil uten tvil.

Men ikke mist motet,plutselig er den iorden og du kan cruise rundt igjen :)

ja er det xD men finner vel ut hva som feiler bilen en vakker dag :P
heldigvis har jeg 330´n den starter og går hver gang :D *bank i bordet*

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 25.4.2016 at 15.55, Shattered skrev:

I hans tilfelle er det jo pengene som ikke er der, og ikke kunnskapen om hva som er galt, da :P Hjelper å vite hva som er galt.
Spent på å se om denne kommer på veien igjen over sommeren :lol:

yeah var det da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Hei folkens :) for de som følger med så har jeg en liten eller JÆVLIG STOR GLAD MELDING! :D:D:D
bilen starta i dag! vell og merke med startgass! men den starta for faen! og endelig funnet hva den helvettes feilen med bilen var!
det er glødereleet! :D nytt blir handla på mandag!
nå må jeg bare ha nye dekk til rondellene, 4 hjuls kontroll, eu godkjenning og på SVV for å godkjenne senken og felger! :D WOHO! im so fucking happy! :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...