Mattae Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Ratt og ja Fett! Hvilken skinn behandling bruker du? har selv litt missfarging på førerstol ifra jeans elns(litt mørkt farga) Får hilse på på e30 meet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Jamen drit nå i unger og familie da... få montert det interiøret fort som fy Haha kan ikke det gitt men alt er ferdig støvsugd, vasket, behandlet og shinet så i morgen blir det montering! Ratt og ja Fett! Hvilken skinn behandling bruker du? har selv litt missfarging på førerstol ifra jeans elns(litt mørkt farga) Får hilse på på e30 meet da Jepp ratt også ^^ litt skeptisk på det men vi får se hvordan det blir Brukte autoglym, ville helst bruke swisswax men fikk ikke tak i det på så kort tid >.< så får ordne det senere ^^, Litt usikker på autoglym men får se hvordan de er i morgen når de har stått et døgn Har litt "rynker" på fører og passasjer stol så må forhøre meg litt med swisswax folka om hvordan jeg får ordnet dette ^^ Skal slenge ut bilder nå Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Bilder av interiøret ferdig støvsugd, vasket, renset og behandlet Skinn produktene som ble brukt Nå er jeg veldig spent på hvordan dette blir Beklager dårlige iPhone bilder men har ikke tilgang til pc så får ikke lagt inn bildene fra speilrefleks bildene :/ men men Da får vi bare vente i spenning til i morgen God helg folkens Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 5, 2014 Share Skrevet Juli 5, 2014 Meget bra interiør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2014 Meget bra interiør! Takker takker Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2014 Liten update igjen fått montert alt foran uten om dørene Og bak fikk jeg montert ryggen. Ble plutselig jævlig mye knot siden jeg måtte demontere hele jævla midtkonsollen for å bytte litt deler fra den gamle midt konsollen siden noe var ødelagt på den nye -.- Men men i morgen blir det bytting av alle for dørtrekk, montere sitte delen bak og montering av nye høytalere foran og bak Også får jeg vel ta en skikkelig shining av bilen sånn at den er blank og pen til e30 meet Litt usikker på hva jeg skal gjøre med dørtrekkeke bak om jeg skal ta av skinnet å montere på de gamle dørtrekka sånn at jeg fortsatt har den sol skjerminga. Hadde planer om å sote rutene etterhvert, så er vel ikke vits Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juli 7, 2014 Share Skrevet Juli 7, 2014 Litt usikker på hva jeg skal gjøre med dørtrekkeke bak om jeg skal ta av skinnet å montere på de gamle dørtrekka sånn at jeg fortsatt har den sol skjerminga. Hadde planer om å sote rutene etterhvert, så er vel ikke vits Oo Sent from my iPhone using Tapatalk Ser jo meget bra ut dette da... litt dårlig bilder men vi får vel noen bedre etterhvert regner jeg med?? Jeg hadde nok bare satt på dørtrekka og blåst langt i solskjermene, trenger ikke de når du har film på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Takk takk ja iPhone veit du! Men skal få slengt ut bilder med Speil refleksen når jeg er hjemme fra ferie Hehe jeg dreit i solskermingen så blir det storfilm etterhvert Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Fikk vært på e30 meet da fikk kjørt 3 heat på fredagen med diesel dyret var veldig moro! fått tatt en haug av bilder men de ligger på speil refleksen, skal få lagt ut alle av min bil når jeg har kommet meg nord over Sent from my iPhone using Tapatalk S. Gunstad reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Da var jeg kommet tilbake til kirkenes kjørt sirka 8000 km på en snau 4 uker så fikk en litt kjip avsluttning på ferien. kjørte fra sandefjord på fredag og tok meg en pause i skjeleftå, fortsatt på lørdagen etter en liten shoppingrunde på biltema i luleå, så var jeg akkuratt kommet på norsk jord da det gikk galt, fikk turbo havari så ringte viking da og fikk de til å hente meg så nå står bilen på utsiden hjemme og ikke vil starte, regner med den har gått i nødmodus ellerno oO så da var det bare å få bestilt ny turbo, men litt usikker på hvordan turbo jeg skal gå for og hvor jeg skal kjøpe, sjekka nettopp gs, Schmiedmann og koed. og ny turbo koster jo faen meg fra 8 til 18 tusen oO skal få lagt ut alt av bilder fra ferien og e30 meet etterhvert her er hvertfall noen bilder av bilen bak på viking bilen. Må virkelig si at å se sin egen bil bak på planet på en viking bil er trist! man ser jo støtt og stadig biler som blir henta men tenker aldri no særlig over det men å se sin egen bil bak der skjærer litt i hjerte altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Kjøpe turbo fra 330d 204 hk da husker ikke nøyaktig nr på den men. Er noe usikker på om man får en som er direkt fit, en kompis har sånn turbo på sin 184hk motor, men han måtte mekke til noe vet jeg. Så klarer du kanskje holde meg på langsletta på skogen haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2014 Haha holder deg nok ikke på sletta uansett faen når du kjører fra meg i svingene hjelper ikke med mye moment når du har en bil som veier 2 ton, har billige Kina dekk og skulle hatt både stivere fjæring og vært manuell xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 6, 2014 Forfatter Share Skrevet August 6, 2014 Bilder av bilen fra E30 meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet August 7, 2014 Share Skrevet August 7, 2014 Kule bilder. fått bilen i gang igjen eller?? hvilken turbo kjøpte du?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 7, 2014 Forfatter Share Skrevet August 7, 2014 takk takk nei den står fortsatt, venter på turbo, ble jo selvfølgelig stoppa i tolla >.< bestilte orginal turbo eller overhalt orginal turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå