Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.

Anbefalte innlegg

Jamen drit nå i unger og familie da... få montert det interiøret fort som fy :)

Haha kan ikke det gitt :P men alt er ferdig støvsugd, vasket, behandlet og shinet :) så i morgen blir det montering! :D

Ratt og ja :D Fett!

Hvilken skinn behandling bruker du? har selv litt missfarging på førerstol ifra jeans elns(litt mørkt farga)

Får hilse på på e30 meet da :)

Jepp ratt også ^^ litt skeptisk på det men vi får se hvordan det blir :D

Brukte autoglym, ville helst bruke swisswax men fikk ikke tak i det på så kort tid >.< så får ordne det senere ^^,

Litt usikker på autoglym men får se hvordan de er i morgen når de har stått et døgn :)

Har litt "rynker" på fører og passasjer stol så må forhøre meg litt med swisswax folka om hvordan jeg får ordnet dette ^^

Skal slenge ut bilder nå :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder av interiøret ferdig støvsugd, vasket, renset og behandlet :)

Postet bilde

Skinn produktene som ble brukt :)

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Nå er jeg veldig spent på hvordan dette blir :D

Beklager dårlige iPhone bilder men har ikke tilgang til pc så får ikke lagt inn bildene fra speilrefleks bildene :/ men men :)

Da får vi bare vente i spenning til i morgen :D

God helg folkens :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten update igjen :) fått montert alt foran uten om dørene :)

Og bak fikk jeg montert ryggen. Ble plutselig jævlig mye knot siden jeg måtte demontere hele jævla midtkonsollen for å bytte litt deler fra den gamle midt konsollen siden noe var ødelagt på den nye -.-

Men men :) i morgen blir det bytting av alle for dørtrekk, montere sitte delen bak og montering av nye høytalere foran og bak :)

Også får jeg vel ta en skikkelig shining av bilen sånn at den er blank og pen til e30 meet :D

Postet bilde

Postet bilde

Postet bilde

Litt usikker på hva jeg skal gjøre med dørtrekkeke bak om jeg skal ta av skinnet å montere på de gamle dørtrekka sånn at jeg fortsatt har den sol skjerminga.

Hadde planer om å sote rutene etterhvert, så er vel ikke vits Oo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt usikker på hva jeg skal gjøre med dørtrekkeke bak om jeg skal ta av skinnet å montere på de gamle dørtrekka sånn at jeg fortsatt har den sol skjerminga.

Hadde planer om å sote rutene etterhvert, så er vel ikke vits Oo

Ser jo meget bra ut dette da... litt dårlig bilder men vi får vel noen bedre etterhvert regner jeg med??

Jeg hadde nok bare satt på dørtrekka og blåst langt i solskjermene, trenger ikke de når du har film på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk :) ja iPhone veit du! :P

Men skal få slengt ut bilder med Speil refleksen når jeg er hjemme fra ferie :)

Hehe jeg dreit i solskermingen :) så blir det storfilm etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk vært på e30 meet da :) fikk kjørt 3 heat på fredagen med diesel dyret :D var veldig moro! :) fått tatt en haug av bilder men de ligger på speil refleksen, skal få lagt ut alle av min bil når jeg har kommet meg nord over :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Da var jeg kommet tilbake til kirkenes :)

kjørt sirka 8000 km på en snau 4 uker :P

så fikk en litt kjip avsluttning på ferien. 

kjørte fra sandefjord på fredag og tok meg en pause i skjeleftå, fortsatt på lørdagen etter en liten shoppingrunde på biltema i luleå, så var jeg akkuratt kommet på norsk jord da det gikk galt, fikk turbo havari :(

så ringte viking da og fikk de til å hente meg :) så nå står bilen på utsiden hjemme og ikke vil starte, regner med den har gått i nødmodus ellerno oO

så da var det bare å få bestilt ny turbo, men litt usikker på hvordan turbo jeg skal gå for og hvor jeg skal kjøpe, sjekka nettopp gs, Schmiedmann og koed. og ny turbo koster jo faen meg fra 8 til 18 tusen oO

skal få lagt ut alt av bilder fra ferien og e30 meet etterhvert :) 

her er hvertfall noen bilder av bilen bak på viking bilen.

sy5u3uvy.jpgyzu6yze6.jpgzaqunu2e.jpgbeqe4asy.jpgpetahaza.jpg

Må virkelig si at å se sin egen bil bak på planet på en viking bil er trist! man ser jo støtt og stadig biler som blir henta men tenker aldri no særlig over det :P men å se sin egen bil bak der skjærer litt i hjerte altså :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpe turbo fra 330d 204 hk da :) husker ikke nøyaktig nr på den men. 

Er noe usikker på om man får en som er direkt fit, en kompis har sånn turbo på sin 184hk motor, men han måtte mekke til noe vet jeg.

Så klarer du kanskje holde meg på langsletta på skogen :D haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha :P holder deg nok ikke på sletta uansett faen :P når du kjører fra meg i svingene :P hjelper ikke med mye moment når du har en bil som veier 2 ton, har billige Kina dekk og skulle hatt både stivere fjæring og vært manuell xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...