Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Får vel ta en liten bilde oppdatering siden dette er mere spennende en text og det syns vel alle xD

Har ikke fått glødeplugger enda, men fikk swirlflaps block platene :)

2ba95c0c191ea7d6b7c1606a1375c279.jpg

Også fikk jeg da min seine julegave pluss litt :P swissvax felg vaske kitt

a004d3d0b8bd1a430694f9bfffc808d7.jpg

Chemical guys vaske bøtte med lokk

30038bf955d86ff828bcd80692d3a4ac.jpg

Chemical guys miracle dryer

40b4b4f1296dc7676e6da60245ebaa9d.jpg

1l prickbort, 1l iron s, 500ml rim7 og mister pink sjampo ^^

b96e6780b1251e2f11c13367830813c5.jpg

Vaske hanske

2056f2e7206fb0af49f3d7e80c4ffae2.jpg

Også swissvax shield buffe klut ^^

ea2349a70abed1bd1eecc1d0f03b4bb5.jpg

Grunnen til at ting står sprett og henger på snor er fordi at swissvax felg rensen hadde gått hull på og lekke over alt.

Så måtte vaske og tørke alt xD

Men alt annet klarte seg ^^ og scandicshine ordna opp med å sende meg en ny flaske rim7 fordi de var fri for swissvax sin :) i tillegg som plaster på såret fikk jeg en ekstra sjampo, Chemical guys citrus wash & gloss :D fy faen for en kunde service de hadde der! Anbefales på det sterkeste! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du ha igjen litt cash til mat og regninger da :-) men helt enig skikkelig detailing stuff er digg men koster.

Hehe jada regninger, mat og husleie er jo prio 1! :P

Men nettopp flytta sørover og bor 1 mnd hos Svigers, så slipper unna med p kjøpe mat og betale husleie så da har jeg litt ekstra å bruke på bilen og detailing stuff! :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det var utrulig deilig! :D Og faktisk kunne dra på bmw treff uten å måtte kjøre ned hele norge for å bli med på! :P
og bilen får det nok bedre nå en ever! :D Er garasje ved leiligheten så der kan jeg jo skru som jeg selv vil og når jeg vil. i tillegg kan jeg jo polere og pjuske med andre ting på bilen/bilene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Detailing er gøy.

Sandefjord er tingen.:).

Nydelig plass

Ja er blitt litt bitt av basillen :P men stygt redd for at lakken ikke er til å redde med en polerings, så vurderer hellakering^^

Sandefjord er en flott by ja! ^^ trives godt her :D

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var delene kommet! :D

9f89f173336551e27d369fac28da407b.jpg

Eneste som mangler på bilde er veivhusventilsjons filteret :P men det fikk jeg også! ^^ så i morgen blir det forhåpentligvis bytting av glødeplugger, blockoff plates, nye filter uten om olje filter da jeg bytta olje for 2500km siden :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Today was a good day! var i byen i dag på Bmw ccn treffet og møtte Clutch, Harmano og Mfjeld fra forumet! ^^ utrulig koselige folk! :D

and to topp it all off så fikk jeg sitte på en tur i den flotte e90 m3´n til Mfjeld herregud for en maskin! jeg har ikke ord! :D den spratt fort opp på drømmebil lista for å si det sånn! :D

and just to make my yeah trur du faen ikke jeg fikk prøve m3´n? joda! :D herregud jeg er i himmelen!

232c99b1b48b5817b7d0eb06f0c9fd34.jpg

e8af03c4faaf43ebea87709728a018fc.jpg

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...