Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 Får vel ta en liten bilde oppdatering siden dette er mere spennende en text og det syns vel alle xD Har ikke fått glødeplugger enda, men fikk swirlflaps block platene Også fikk jeg da min seine julegave pluss litt swissvax felg vaske kitt Chemical guys vaske bøtte med lokk Chemical guys miracle dryer 1l prickbort, 1l iron s, 500ml rim7 og mister pink sjampo ^^ Vaske hanske Også swissvax shield buffe klut ^^ Grunnen til at ting står sprett og henger på snor er fordi at swissvax felg rensen hadde gått hull på og lekke over alt. Så måtte vaske og tørke alt xD Men alt annet klarte seg ^^ og scandicshine ordna opp med å sende meg en ny flaske rim7 fordi de var fri for swissvax sin i tillegg som plaster på såret fikk jeg en ekstra sjampo, Chemical guys citrus wash & gloss fy faen for en kunde service de hadde der! Anbefales på det sterkeste! Sent from my iPhone using Tapatalk Bimmer fan, hermanoo90 og BjornarHS reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 11, 2015 Share Skrevet Juni 11, 2015 nice! Detailing stuff er herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 11, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2015 yeah! bare vente på ferie pengene så blir høytrykk spyler og polerings maskin og litt ekstra stuff bestilt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Må du ha igjen litt cash til mat og regninger da men helt enig skikkelig detailing stuff er digg men koster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Må du ha igjen litt cash til mat og regninger da men helt enig skikkelig detailing stuff er digg men koster. Hehe jada regninger, mat og husleie er jo prio 1! Men nettopp flytta sørover og bor 1 mnd hos Svigers, så slipper unna med p kjøpe mat og betale husleie så da har jeg litt ekstra å bruke på bilen og detailing stuff! Sent from my iPhone using Tapatalk Hefner reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Digg og komme ned til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Ja vist Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Hvor skal du flytte? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 Hvor skal du flytte? Har akkurat flytta til Sandefjord igjen [emoji12] bodde i Kirkenes i 3 år og jobba i gruva ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Aha, blir vel godt det tenker jeg Har trua på at bilen for det godt og jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2015 ja det var utrulig deilig! Og faktisk kunne dra på bmw treff uten å måtte kjøre ned hele norge for å bli med på! og bilen får det nok bedre nå en ever! Er garasje ved leiligheten så der kan jeg jo skru som jeg selv vil og når jeg vil. i tillegg kan jeg jo polere og pjuske med andre ting på bilen/bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet Juni 12, 2015 Share Skrevet Juni 12, 2015 Detailing er gøy. Sandefjord er tingen.. Nydelig plass Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Detailing er gøy. Sandefjord er tingen.. Nydelig plass Ja er blitt litt bitt av basillen men stygt redd for at lakken ikke er til å redde med en polerings, så vurderer hellakering^^ Sandefjord er en flott by ja! ^^ trives godt her Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Da var delene kommet! Eneste som mangler på bilde er veivhusventilsjons filteret men det fikk jeg også! ^^ så i morgen blir det forhåpentligvis bytting av glødeplugger, blockoff plates, nye filter uten om olje filter da jeg bytta olje for 2500km siden Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 (endret) Today was a good day! var i byen i dag på Bmw ccn treffet og møtte Clutch, Harmano og Mfjeld fra forumet! ^^ utrulig koselige folk! and to topp it all off så fikk jeg sitte på en tur i den flotte e90 m3´n til Mfjeld herregud for en maskin! jeg har ikke ord! den spratt fort opp på drømmebil lista for å si det sånn! and just to make my yeah trur du faen ikke jeg fikk prøve m3´n? joda! herregud jeg er i himmelen! Endret Juni 13, 2015 av Freakshow M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå