Clutch Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 kan få til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 kan få til det sweet! kan du ikke sende meg melding når du har planer om å dra på verkstedet? så kan vi eventuelt møtes der også dra til meg en tur etterpå? må ut å bytte batteri etterpå ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 (endret) greit det skal ned om en times tid tenker jeg Endret Desember 12, 2015 av Clutch Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Husk å legge en fastnøkkel over begge polene, for å teste at det virker! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Husk å legge en fastnøkkel over begge polene, for å teste at det virker! Du kan komme å gjøre det for meg [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 da fikk jeg låne diagnose greia til clutch! men det var ikke noe hell, fikk bare link error eller hva det sto så da får jeg bare vente på han andre med diagnose utstyret hadde vært greit å funnet ut hva som feiler frøkna så hu kan brukes! ^^ selv om jeg ærlig talt ikke vil bruke hu i vinter xD men anyway! stor takk til clutch for lånet hvertfall også var jeg jo innom å kjikka på verkstedet og bilen! begge delene så bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Får slenge med dette også da ^^ Beklager dårlig lys og bildekvalitet (iPhone 6plus) Sent from my iPhone using Tapatalk wrnr1 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Det interiøret der er jævla fint, men jeg personlig syns at rattet burde ha vært helt svart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 hyggelig å kunne hjelpe til selv om det ikke hjalp så mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Det interiøret der er jævla fint, men jeg personlig syns at rattet burde ha vært helt svart. takk for det! ^^ nja rattet er jeg usikker på lurer på om jeg skal kjøpe et til å ha helsvart, eller hvertfall få lånt et for å prøve for moro skyld! ^^ hyggelig å kunne hjelpe til selv om det ikke hjalp så mye neida men da hadde man hvertfall prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marhag11 Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Dobbelt sjekk alt av sikringer og att det ikke er IRR i noen av sikringene! Sjekk for dårlig kontakt under diagnose kontakta! Fikk ikke diagnose kontakta noe kontakt med bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 trur alt skal være bra, men så kaldt i garasjen nå at jeg gidder ikke gå ut igjen xD får ta det i morra, joda den for kontakt, men når den skal begynne å søke får jeg bare link error så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Desember 12, 2015 Share Skrevet Desember 12, 2015 Djwik tar diagnose, utstyret hans funker alltid (hvis det er lov å si). vet ikke om han vil ha noe for det, men du kan jo høre. Personlig likte jeg ikke fargen noe særlig, men den er sikkert finere i virkeligheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Desember 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Desember 12, 2015 Djwik tar diagnose, utstyret hans funker alltid (hvis det er lov å si). vet ikke om han vil ha noe for det, men du kan jo høre. Personlig likte jeg ikke fargen noe særlig, men den er sikkert finere i virkeligheten holder ikke han til i tønsberg? kan hende han skal ha noe for det siden han må kjøre helt til sandefjord får sende han en PM i morgen ^^ nei det er jo smak og behag! men ja det er penere i virkeligheten og med et ordentlig kamera og LYS ikke mint lys Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 13, 2015 Share Skrevet Desember 13, 2015 Elsker det interiøret utrolig høyt, men enig i at helsvart ratt hadde gjort seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå