Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

da fikk jeg låne diagnose greia til clutch! men det var ikke noe hell, fikk bare link error eller hva det sto :P så da får jeg bare vente på han andre med diagnose utstyret :)

hadde vært greit å funnet ut hva som feiler frøkna så hu kan brukes! ^^ selv om jeg ærlig talt ikke vil bruke hu i vinter xD

 

men anyway! stor takk til clutch for lånet hvertfall :D også var jeg jo innom å kjikka på verkstedet og bilen! :D begge delene så bra ut :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det interiøret der er jævla fint, men jeg personlig syns at rattet burde ha vært helt svart. :P

 

takk for det! ^^

nja rattet er jeg usikker på :P lurer på om jeg skal kjøpe et til å ha helsvart, eller hvertfall få lånt et for å prøve for moro skyld! ^^

 

hyggelig å kunne hjelpe til :) selv om det ikke hjalp så mye :P

 

neida men da hadde man hvertfall prøvd! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Djwik tar diagnose, utstyret hans funker alltid (hvis det er lov å si). ;) vet ikke om han vil ha noe for det, men du kan jo høre.

Personlig likte jeg ikke fargen noe særlig, men den er sikkert finere i virkeligheten :P

holder ikke han til i tønsberg?

kan hende han skal ha noe for det siden han må kjøre helt til sandefjord :o får sende han en PM i morgen ^^

nei det er jo smak og behag! :D men ja det er penere i virkeligheten og med et ordentlig kamera og LYS ikke mint lys :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...