Gå til innhold

Freakshow's E39 530Dat Individual.


Anbefalte innlegg

Jeg må si meg helt enig i at det er et fantastisk interiør, men det sier seg litt selv når jeg har samme interiør i min :P Og ikke for å "rive opp noen sår" men jeg må legge til at jeg er helt frelst av Biltema! Handler der svært ofte (senest torsdag) og er alltid fornøyd med både kvalitet og service :D 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg helt enig i at det er et fantastisk interiør, men det sier seg litt selv når jeg har samme interiør i min :P Og ikke for å "rive opp noen sår" men jeg må legge til at jeg er helt frelst av Biltema! Handler der svært ofte (senest torsdag) og er alltid fornøyd med både kvalitet og service :D

Har du cinnamon farge i din?

Takk angående interiøret ^^

Skjønner godt at du liker Biltema! Fantastisk butikk! Handler vel stort sett alt av verktøy der, billig og bra :) går det i stykker så har du 7 års garanti ellerno :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du cinnamon farge i din?

Takk angående interiøret ^^

Skjønner godt at du liker Biltema! Fantastisk butikk! Handler vel stort sett alt av verktøy der, billig og bra :) går det i stykker så har du 7 års garanti ellerno :P

Sent from my iPhone using Tapatalk

Tror ikke wrnr1 har cinnamon. Han har nok samme farge som jeg har, naturbraun
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørt med Wik enda? :P

 

nope, blir diagnose i morra :) prata nettopp med en kompis, hvis vi ikke finner noe så skal jeg høre med wik. kanskje han klarer å finne ut av no ^^

 

Det stemmer :) Synes det så lysere ut enn cinnamon på bildet :P

pene interiør uansett :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

la ut denne i diesel tråden :) Hei folkens, har jo problemer med min E39 530d 2001 model som noen av dere vet :)

Anyway fikk tatt diagnose med wow (wurth sitt program) som en kompis som jobber på Toyota hadde med seg. Anyway disse var feil kodene jeg fikk

c585eb062678e1de7e13689ade987766.jpg

Sletta disse feilkodene og tok ny test da kom ingen ting opp. Kan hende disse vil poppe opp når bilen går men veit jeg jo ikke mtp at bilen ikke starter

I tillegg fikk jeg opp dette Galleri trykk 10-20 bar

Altså mellom 10-20 bar :) regner med galleri trykk er rail trykk.

Han sa det selv at den maskinen der hadde de rareste navna på ting :P

Vi prøvde og koble ut rail trykk sensoren, for å se om det gjorde no forskjell. Men ingen verdens ting.

Så ja, vi trur selv det er høytrykks pumpa som er gåen men vi veit ikke.

Noen som har noen konkrete svar eller noen annen formening av hva som kan feile frøkna Mi? :)

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest HELE tråden din nå :P fin lesing å fin bil, om du skal trekke opp rattet har jeg et e46 m3 ratt me hull i du kan få kjøpe, er endel tykkere enn vanlig e46 ratt.

Jeg synes personlig du burde beholde rattet som står i, gir litt mer individual feeling.

Og feilkodene kan du sette en P foran og søke på google, så kommer de opp på noe annet enn wurth språket ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har lest HELE tråden din nå :P fin lesing å fin bil, om du skal trekke opp rattet har jeg et e46 m3 ratt me hull i du kan få kjøpe, er endel tykkere enn vanlig e46 ratt.

Jeg synes personlig du burde beholde rattet som står i, gir litt mer individual feeling.

Og feilkodene kan du sette en P foran og søke på google, så kommer de opp på noe annet enn wurth språket ;)

Takk for det ^^ det rattet som står på har jeg ikke hjerte til å trekke over så da hadde det blitt kjøpt nytt/brukt og trekt det om :)

Men enig der angående individual feelinga! :D

Kan prøve det senere ^^ men driver og snakker med diesel gutta i dieseltråden og virker som jeg får mye kloke ord [emoji106]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...