Gorg Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Hvis du clayer på voksen så forsvinner det nok, og tror de gjør noe sånn på de fleste dekksjappene. Ellers slipper de jo fort. Hvis ikke Cleaner Fluid Regular funker, prøv medium, funket fantastisk på felgene jeg hadde på e46n, fjernet misfarging som jeg trodde aldri kom av, og en masse asfaltflekker Flotte felger forresten! Heftig kant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 8 timer siden, sveigis skrev: Fine felg . Disse passer perfekt på e39.:). Du får hive felga på og ta noen bilder. Flott jobbbdu gjør på de hvertfall takk for det jan! ja får se! kanskje jeg gjør det ila helga ^^ 1 time siden, Gorg skrev: Hvis du clayer på voksen så forsvinner det nok, og tror de gjør noe sånn på de fleste dekksjappene. Ellers slipper de jo fort. Hvis ikke Cleaner Fluid Regular funker, prøv medium, funket fantastisk på felgene jeg hadde på e46n, fjernet misfarging som jeg trodde aldri kom av, og en masse asfaltflekker Flotte felger forresten! Heftig kant det er ikke voks på felgene nå men de bruker jo ganske sterk felgrens på dekksjapper, så red den river av voksen. men hvis felgene er helt rene og pene så burde det jo ikke være noe problem å ikke bruke. jeg er bare skeptisk på festeevnen på limet hvis det legges på område med voks regner med de fleste urenheter forsvinner med clay ^^ har bare regular det som fulgte med i felg settet blir nok bra te slutt serru ^^ takk for det! trur kanskje de blir litt små på e39´n =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 Blir bra dette :D, men tror felgene blir litt små på bilen din var hvertfall det jeg mente på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 ja frykter det =/ men vi får se ^^ bare få de godkjent på bilen osv så er det bare å få senka mere ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Mars 19, 2016 Share Skrevet Mars 19, 2016 For små? har hatt 15" på e39 før, det var litt stusselig. vinterhjul da Husker Djwik kom oppover på 15 bak og 19 foran, tror jeg det var, en dag ene felgen var sendt til rep Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 yeah trur de blir for små men får se ^^ haha 15 bak og 19" foran høres spessielt ut ja xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 19, 2016 (endret) Ble en runde nr2 i dag, men clay, vask og prickbort! Gikk vel rundt 2l xD og fikk fremdeles ikke løst alt :/ kompis kommer bort med citrus rens etterpå kanskje jeg får vekk resten og alt av lim rester! som dere ser så er det en del eller var en del dritt på de! Tatt inn i varmen for å få fjerna lim rester og resten av småplugg ^^ så en polering så sv Autobahn etter det! ^^ Endret Mars 19, 2016 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 (endret) Limrester fjerna, felger polert, og lagt sv autobahn på ^^ ferdig polerte og ferdige resultater ^^ og er siste av alle 4 Endret Mars 20, 2016 av Freakshow Poppy, Gorg og Nyheim reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RemyNG Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Så fruen drepte deg ikke altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Sexy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 2 timer siden, RemyNG skrev: Så fruen drepte deg ikke altså? neida, hu vakke fornøyd akkuratt xD men ble blid når jeg la på voksen! lukta jo Autobahn i hele leiligheta! 24 minutter siden, Gabz skrev: Sexy ja må si meg enig! men fy! jeg skal ikke ha felger med så mye eiker igjen! xD faen meg kjøpe 5 eika felger fra nå av! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Kan ha 0072 da, synes de var fete også Så bare litt små ut med så få eiker, selv om jeg var heldig og fant i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 de syns jeg blir i kjedeligste laget! tenkte mere noe som Work maister s1 3pc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 20, 2016 Share Skrevet Mars 20, 2016 Ja, du hopper rett over til drømmefelgene ja Da skal jeg ikke stoppe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 20, 2016 Forfatter Share Skrevet Mars 20, 2016 (endret) haha! letter å polere og vokse(Y) men den tid den gang hvis det blir så er jeg veldig usikker på om jeg skal ha 18 eller 19" men hvis jeg skal ha 9.5 foran og 11" bak så trur jeg faktisk at 18" blir bra nok trur kanskje det blir for stort i 19" eller hva trur du gabz? Endret Mars 20, 2016 av Freakshow Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå