RemyNG Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 Under matta sitter det sånne proper de pleier som regel ruste :p. Du kan bytte med meg har comfi seter i nappa elektriske og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 (endret) 37 minutter siden, Freakshow skrev: Rust hvor da? Oo Tenker du på damp sperra? Eller selve dør pakninga rundt døren? ja interiøret er pent ^^ men lurer på å bytte det ut faktisk Er vel drenering under plastikdekselet ved dørkarmen? Tenker på dampsperra ja Noo, til hva da? Intr. i å bytte i ferdigslitt stoffsete? Veldig komfortabelt! Ser omtrent slik ut, kanskje en smule mer slitt: Endret Juli 29, 2016 av osteper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 58 minutter siden, Slavearbeider'n skrev: Bytte til hva da, taxi-svart? har jo allerede hatt sort, kan jo ikke ha det 2 ganger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 29 minutter siden, osteper skrev: Er vel drenering under plastikdekselet ved dørkarmen? Tenker på dampsperra ja Noo, til hva da? Intr. i å bytte i ferdigslitt stoffsete? Veldig komfortabelt! Ser omtrent slik ut, kanskje en smule mer slitt: skal gå over takluke drenering med trykkluft også skal jeg kline in alle damp sperrene med butyl og gaffa teip! det ser ikke pent ut men det holder xD og er jo bak trekket så who goves a flying fuck? haha bytte ditt interiør i mitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
osteper Skrevet Juli 29, 2016 Share Skrevet Juli 29, 2016 (endret) 6 minutter siden, Freakshow skrev: skal gå over takluke drenering med trykkluft også skal jeg kline in alle damp sperrene med butyl og gaffa teip! det ser ikke pent ut men det holder xD og er jo bak trekket så who goves a flying fuck? haha bytte ditt interiør i mitt? Ja bruker å funke det! Javisst! Hehe neida, får vel skaffe noen penere seter etterhvert jeg og tenker jeg. Selvom de faktisk er ganske så gode å sitte i de stoffsetene der! Endret Juli 29, 2016 av osteper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 29, 2016 Forfatter Share Skrevet Juli 29, 2016 2 minutter siden, osteper skrev: Ja bruker å funke det! Javisst! Hehe neida, får vel skaffe noen penere seter etterhvert jeg og tenker jeg. Selvom de faktisk er ganske så gode å sitte i de stoffsetene der! satser på det (Y) haha ja de setene er gode og sitte i men er noe helt spessielt med Napa skinnet kontra vanlige skinn seter mye mykere og mer komfertabelt skinn ^^ osteper reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. Erling Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 Har hatt en e39 530 dat. Suveren bil. Det eneste var at bakluka rustet.... Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 4, 2016 Share Skrevet August 4, 2016 53 minutter siden, Mr. Erling skrev: Har hatt en e39 530 dat. Suveren bil. Det eneste var at bakluka rustet.... Vanlig på disse det bytta nettopp på min, jævlig haugete luke. Mr. Erling og Freakshow reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Kan det være SÅ enkelt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 Tvilsomt. Fordi den starter jo aldri 😂 Ville vel fått opp den på diagnose også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet August 24, 2016 Share Skrevet August 24, 2016 Usikker, ut fra det jeg har skjønt har han bytta alt (kanskje ikke sensoren din) utenom akkurat den delen der. Ta deg 5 min til å lese alt han har skrevet rundt videoen etter jobb, kanskje du blir klokere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 On 29.7.2016 at 16.55, RemyNG skrev: Under matta sitter det sånne proper de pleier som regel ruste :p. Du kan bytte med meg har comfi seter i nappa elektriske og gi til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet August 24, 2016 Forfatter Share Skrevet August 24, 2016 4 timer siden, Shattered skrev: Usikker, ut fra det jeg har skjønt har han bytta alt (kanskje ikke sensoren din) utenom akkurat den delen der. Ta deg 5 min til å lese alt han har skrevet rundt videoen etter jobb, kanskje du blir klokere. skal gjøre det nå ^^ Shattered reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet September 21, 2016 Forfatter Share Skrevet September 21, 2016 ute å skrudde litt i dag, pella av innsug og fuel rail. bestille brukt fuel rail med ny fungerende sensor, kanskje dette løser problemet.. også har jeg hatt vann under gulvet, så har rust flekker, dette kan vaskes vekk, men noen ide om jeg kan legge noe olje ellerno her sånn at det ikke begynner å ruste? ellers status invendig fuelrail som skal byttes og et siste bilde av hvordan bilen står per dags dato! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sveigis Skrevet September 21, 2016 Share Skrevet September 21, 2016 Godt og se at der skjer noe her med denne. For denne må du ha op og gå nå . Denne hører hjemme på veien :). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå