ZhilleN Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Speila og sånn ble ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juni 30, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 30, 2013 Speila og sånn ble ræva [ Bilde ] å fyyy, hadde jeg fått til den fargen og glansen hadde det vært fett! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Syntes det ble grisegromt Svart tak og speil også da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Lilla også men.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marionette Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Synes det gjorde seg best med brun jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet Juni 30, 2013 Share Skrevet Juni 30, 2013 Syntes et felgbytte absolutt ville gjort seg best, på den ellers flotte bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
scoot Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Syntes et felgbytte absolutt ville gjort seg best, på den ellers flotte bilen! Felgbytte? Der er vi to uenige i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Felgene blir ikke byttet ut med det første Har begynt å ordne i bagasjerommet, trekke om div så det blir svart, lakke tank og få inn en liten sub Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts93 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Behold di felgene å lakk dem turkis blå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Turkis var jævlig kult! Brun var faktisk kult det også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Speila og sånn ble ræva [ Bilde ] å fyyy, hadde jeg fått til den fargen og glansen hadde det vært fett! Med sånn folie får du hvertfall glans: http://www.ebay.com/itm/BN-60cmx152cm-b ... aa&vxp=mtr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Turkis var lekkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Bilen er da godkjent igjen, så da blir det å montere bags igjen Har veldig lyst til å lakkere senteret på felgene mine, både fordi jeg har lyst til å prøve noe annet og fordi da får jeg matcha senterkoppene. Så det er bare å komme med forslag!! Har tenkt litt på marrakesh brun. Tror det hadde passa pent med fargen på bilen, uten å blir for skrikende Har prøve å photshoppe det, så dere skjønner hva jeg mener.. [ Bilde ] LIKER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fanqua Skrevet Juli 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2013 Tror det blir å prøve sånn folie engang! Men for denne gang ble det marrakesh. Felger, luft tank og en ting eller to til blir lakkert de nærmeste dagene. Har også bestilt opp nye dekk, så jeg får litt mer strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 1, 2013 Share Skrevet Juli 1, 2013 Turkis hadde vært fetere og freshere så det så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå