Gå til innhold

E36 Felony får ikke startet


 Share

Anbefalte innlegg

Sååå tøft, tipper de fleste smiler godt når dem ser bilen din slik på en parkeringsplass :D Forresten, har du griptape på balltreet ditt eller er det vanlig teip? Har nettopp lakkert ett av mine i samme farge som bilen og tenker å bruke original griptape om jeg får tak i

Haha, overhørte noen studenter som nevnte en lav bmw på parkeringsplassen :P

Jeg har bare brukt tekstil sportsteip, blir sikkert tøffere med ordentlig grip tape ;)

Haha ;) Husker de situasjonene selv fra mine lavere tider..

Har teipa foreløpig, men skal se hva jeg finner :)

Jeg vurderte å kjøpe sånn styre teip som man kan ha på sykkel styrer, finner det i noen sportsbutikker ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, av den enkle grunn att bilens underside ligger på asfalten :) Den kan ikke bli lavere i front, men ræva kan komme lengre ned

Er det bare traversen som ligger nedi? Må jo isåfall modifiseres asap :lol:

Jeg vurderte å kjøpe sånn styre teip som man kan ha på sykkel styrer, finner det i noen sportsbutikker ;)

Jaaa, det var ikke dumt! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope, av den enkle grunn att bilens underside ligger på asfalten :) Den kan ikke bli lavere i front, men ræva kan komme lengre ned

Er det bare traversen som ligger nedi? Må jo isåfall modifiseres asap :lol:

Jeg vurderte å kjøpe sånn styre teip som man kan ha på sykkel styrer, finner det i noen sportsbutikker ;)

Jaaa, det var ikke dumt! :P

Er ikke traversen, men chassiet! Er to rammevanger på hver side av tunnelen. Laveste punkte på e36 :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men den sorte kjører jo som sagt ikke luft.. Har sett andre bilder av den og det er nok ikke mange andre E36'er på coilovers som kjører så lavt i Norge :P

Og? Det skrapet jo konstant på flat vei. Hva er gleden med det? Samme som Shaun Quill sin røde E36. Skraper så og si hele tiden.

Det er ikke en konkurranse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette tar mer og mer av for tiden jeg, greit nok og stå i ro med bagged bil og helt i bånn for show'n sin del, men når staticfolka begynner og gå så lavt synes jeg det er HARRY! er jo umulig og komme seg noe sted, og samtidig sitter hjula en halvmeter inni buen for at det skal gå ann og svinge med bilen, blir så feil!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men den sorte kjører jo som sagt ikke luft.. Har sett andre bilder av den og det er nok ikke mange andre E36'er på coilovers som kjører så lavt i Norge :P

Og? Det skrapet jo konstant på flat vei. Hva er gleden med det? Samme som Shaun Quill sin røde E36. Skraper så og si hele tiden.

Det er ikke en konkurranse...

Det må da være en type glede for vedkommende som eier bilen å kjøre så lavt på coilovers selv om jeg aldri ville gjort det :P For noen er det jo konkurranse og for andre ikke, for folk som kjører lavere static enn folk på luft er det vel en glede for dem å skryte av det :P

Men av mange grunner ville jeg aldri gjort det selv, har kjørt lavt men ble veldig fort lei da det er håpløst mtp bilen og ikke minst slitsomt om man faktisk bryr seg om bilen.. Men herregud, la folk leke :)

Ikke meningen å ødelegge tråden fanqua..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men den sorte kjører jo som sagt ikke luft.. Har sett andre bilder av den og det er nok ikke mange andre E36'er på coilovers som kjører så lavt i Norge :P

Og? Det skrapet jo konstant på flat vei. Hva er gleden med det? Samme som Shaun Quill sin røde E36. Skraper så og si hele tiden.

Det er ikke en konkurranse...

:applause::mrgreen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt bøllete!

Lykter og felger trekker ned for min del.

Personlig syntes originale ZKW lykter er penest på e36.

Dessverre blir felgene også blir litt borte, på en ellers så rå bil. I og med at du går så lavt, får hjula enormt fokus, men de sklir litt vekk etter min mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...