Gå til innhold

Ikke vinterlagre bilen hos Autostrada Billingstad!

Werther
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

En i området her jobber på Autostrada og jeg ser han komme hjem fra jobb med forskjellig sportsbil omtrent hver dag. Skal jaggu meg begynne å søke opp registreringsnummere og se om bilene står på Autostrada eller privatpersoner, kan faktisk ikke huske å ha sett røde metallprøveskilter på bilene - kun hvite skilter. Det skal også sies at det er en videregående skole rett bortenfor også, har flere ganger når jeg har kjørt forbi sett skoleelever som har gått rundt på parkeringsplassen til Autostrada der og siklet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det stemmer at bilene står ute er det en stygg sak.

At de ansatte kjører bilene som står til salgs på gata for at dei ikke bare skal stå i ro er bra, og om en bil i Autostradas eie blir tatt til banekjøring er uproblematisk. Det samme viss det er i samråd med eier om det er provisjons salg.

Her lukter det jævlig av missunnelse.

Er sikker på at dere sitter i en galsenka 320 E36 og napper i laksen mens dere ser på bilene til Autostrada.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viss det stemmer at bilene står ute er det en stygg sak.

At de ansatte kjører bilene som står til salgs på gata for at dei ikke bare skal stå i ro er bra, og om en bil i Autostradas eie blir tatt til banekjøring er uproblematisk. Det samme viss det er i samråd med eier om det er provisjons salg.

Ja... hva Autostrada gjør med egne biler er deres egen sak, men de skal ikke gjøre annet med kundenes biler enn det som er avtalt og det er dette Werther påpeker i sitt innlegg. Hvis saken virkelig er som han fremstiller den er det absolutt en svært stygg sak som bør komme frem for offentligheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke dette en sak for TV2 hjelpe meg, eller noe...

Jeg hadde kommet til å blitt så utrolig sinna.

Uff...kjenner jeg blir irritert bare å lese om dette.

Opplevde selv, å møte min egen 320cabrio på bensinstasjonen på Vestkanten i Bergen, når jeg hadde inne bilen til service.

De brukte den for å kjøpe mat...og spise i bilen min.

Jeg konfronterte de ikke...men hadde det vært en Porsche eller en italiensk sportsbil...da altså... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En bekjent av meg hadde og ferrarien sin på service her, møtte bilen i helga på natterstid i fullt jag påvei mot drammen, hvor faens useriøst er ikke det a?? Da hadde jeg KLIKKA!

DA hadde det klikka for meg, det kan jeg skrive under på! Jævlig useriøst til 1000 alt sammen med lagring osv.. Betaler ikke for og få bilen 10 ganger dårligere etter vinteren, er en grunn for man setter de bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevde selv, å møte min egen 320cabrio på bensinstasjonen på Vestkanten i Bergen, når jeg hadde inne bilen til service.

Jeg konfronterte de ikke...men hadde det vært en Porsche eller en italiensk sportsbil...da altså... :evil:

Hvorfor? Hva er egentlig forskjellen?

Respekten for andres eiendom bør være absolutt. Om markedsverdien på bilen er 10.000 eller en million bør være underordnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor? Hva er egentlig forskjellen?

Respekten for andres eiendom bør være absolutt. Om markedsverdien på bilen er 10.000 eller en million bør være underordnet.

+1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal begynne å notere ned km-stand hver gang jeg leverer en bil ifra meg,service eller lagring.. :roll:

Det gjør faktisk jeg alltid, Bavaria kjørte bla over 2 mil med min bil en gang mens de hadde den på Service. Vet ikke hva som krever en så lang kjøretur... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør faktisk jeg alltid, Bavaria kjørte bla over 2 mil med min bil en gang mens de hadde den på Service. Vet ikke hva som krever en så lang kjøretur... :roll:

Da har du mer spennende bil enn jeg. Når jeg henter bil på service har den knapt nok vært utenfor porten inn til verkstedet.

Likevel, et raskt bilde av kilometertelleren med mobiltelefonen før bilen leveres, er enkel og grei dokumentasjon i tilfelle man er i tvil senere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...