Gå til innhold

Den lille bilrelaterte TV-serie-tråden


awt
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett en episode av det, men jeg klarer ikke helt å få bort tanken om at det hele er stor grad av skuespill.

Det er manus ja. Er bare skuespill. Men firmaet er et ekte firma. Skjer bare ikke så mye sykt der til vanlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det virker sånn ut. Hadde det vært reellt hadde jo alt vært sladdet for å unngå søksmål.

Slikt gjør at det ikke frister å se det for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
eztv, x, x etc.

Edit: hvorfor kommer det bare X når jeg skriver p i r a t e b a y og t o r r e n t d a y ??

Fordi om du hadde tatt deg tid til å lese forumreglene så er det ikke tillatt å linke det du ønsker.

11. Helt til slutt Det er forbudt å skrive, laste opp, linke til eller på annen måte publisere noe som kan medføre straffeansvar, er ærekrenkende, rasistisk, eller på annen måte i strid med norsk lov. http://www.slettmeg.no/600-Straffbart-pa-Internett

I tillegg gjelder følgende:

Det er forbud å poste materiale som er beskyttet av opphavsretten, med mindre man har opphavsretten til dette materialet eller det er godkjent av opphavsmann. Det samme gjelder linking til slikt materiale (herunder piratkopiert) på andre nettsteder enn de som rettighetshaver har godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen andre som har sett Wheeler Dealers trading up?

Mike Brewer som skal reise jorda rundt og handle seg oppover fra $3000 til $30000 samtidig som han utforsker lokal bilkultur. Kommer til å se på det selv om Mike er noe slitsom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Mike Brewer fra Wheeler Dealers har nettopp laget en annen miniserie på seks episoder; Wheeler Dealers: Trading Up (link).

Konseptet går ut på at han starter med en relativt lav pengesum ($3000) for og så kjøpe og selge biler til han har nok til en "superbil". Reisen begynner i India, og går deretter innom England, Sverige, Japan, Mexico, USA og til slutt de Arabiske Emirater (Dubai).

Jeg er i utgangspunktet ikke så veldig stort fan av Mike Brewer, men i dette programmet likte jeg han igrunn ganske godt. Hvor iscenesatt og tilfeldige kjøpene er kan nok diskuteres, men det var et ganske interessant program som tar for seg litt av bilkultur i de forskjellige landene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enormt fan av Topgear og Wheeler Dealers!

5th gear kan jeg til nød se på, men Broom er bare et irritasjonsmoment. De norske bilprogrammene er laget for å være barnetv. Jeg likte autofil når jeg var yngre, men nå med mye av det samme i Broom blir humoren bare slitsom og den virker påtvunget. Samt at de er litt for Volvo-vennlig til at jeg kan ta dem seriøst.. Den Broom episoden som sammenlignet en Volvo XC60 mot en gammel BMW X3 fikk meg nesten til å gå berserk. Jeg skrudde av TV'n i protest!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...