tommyheimberg Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulere til norges beste bmw forum:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer så mye med dagen, Norges desidert beste forum Stor gratulasjon og takk til Gunnar også som holder dette gående Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer :D og stooor takk til Gunnar som har brukt så mye tid får å holde forumet oppegående ! Bimmers.no er desidert Norges beste forum! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Mener kanskje det var Nissen som var Volvofan i den tiden Nei nå! Får da være måte på, Volvo er jo bare tull. Jeg kjørte derimot stor Citroen, og de har jeg ordentlig sans for fremdeles. Nye Citroen er jo bare kjipt, men CX, DS og SM og slikt er kule biler! Men du verden som tida flyr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Mener kanskje det var Nissen som var Volvofan i den tiden Nei nå! Får da være måte på, Volvo er jo bare tull. Jeg kjørte derimot stor Citroen, og de har jeg ordentlig sans for fremdeles. Nye Citroen er jo bare kjipt, men CX, DS og SM og slikt er kule biler! Men du verden som tida flyr. Du må kjøpt deg en cx turboII Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Ordentlig grombil det, men er vel neppe noen igjen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RogE36R Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer!! jeg har snart vært aktiv leser (mer eller mindre hver dag) i 8 år.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Mener kanskje det var Nissen som var Volvofan i den tiden Nei nå! Får da være måte på, Volvo er jo bare tull. Jeg kjørte derimot stor Citroen, og de har jeg ordentlig sans for fremdeles. Nye Citroen er jo bare kjipt, men CX, DS og SM og slikt er kule biler! Men du verden som tida flyr. Synes bare å huske det var en V40 diskusjon. Er jo noen år siden og de små grå er på god vei til å gjøre sitt uttog... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Måtte bare gå tilbake på hagenisse sine innlegg for å se hva jeg fant av volvoprat, men ble fascinert av dette !sgnelkab teverks ggelnni te re etted..eheh ,røf vil eym ås oj ted rav reh rof , ppo mok temurof edit åp nemmaJ ..abboj arb ,adien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Grattis med 10 år jubileum. Er vel på tide med en facelift snart da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Der Barockengel Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 10 år for et internettforum - det er vel omtrent 110 menneskeår, det? Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsrh Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer så mye bimmers.no! Har fått mye hjelp her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer bimmers.no! Norges beste forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet Mars 25, 2013 Share Skrevet Mars 25, 2013 Gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå