Gå til innhold

ALPINA E34 B10 4.6 #023/027 (Luftet bilen)


 Share

Anbefalte innlegg

Litt usikker på hva som faktisk er raskest av 3.8 og denne. Får teste på en stripe med noen en gang :P

Stiller opp jeg :) e30meet?

Hadde egentlig ikke tenkt meg på banen da. Skulle hatt en flystripe å testa biler mot hverandre en gang :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, kan jo ikke være fornuftig med pengene hele livet :P

I mitt syn så kunne ikke dette vært en mer fornuftig pengeplassering. Du får masse bruksglede og du får garantert pengene igjen når du skal selge en gang, i hvertfall om du holder den så original som mulig og får skilter på :D

Håper du har rett. Snakket med lakkerer i dag, så han skal gå over store deler av bilen slik at det blir mint condition før jeg legger på dekor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For vel nesten slenge ut noen flere bilder. Har kjørt noen km nå i det pene været i Oslo.

Vanskelig å få frem fargen på bilder.

srr2nhnv8arkzidacp6x.jpg

c74x58k3ksdi0kewuq89.jpg

eiyrwrymepzgm6vcs09j.jpg

cvn13357uxvf9zwgpa6v.jpg

Alpina ekstrautsyr, 110l tank. Tidligere eier ville nok kjøre mange km på Autobahn mellom hver tanking

kaw5hf5aemriwhx93l87.jpg

Nr. 0023

tbkshq9xxziidaiyoymz.jpg

Originale emblemer ligger hjemme å venter på å komme på bil

505vm6zbpt74b6yu0376.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :D Har visst vært litt borte fra bimmers i det siste, for har ikke sett dette før nå!

Grattis med flott bil, synes vi skal møtes i dag, så vi kan prate litt shit og titte på grombiler :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! :D Har visst vært litt borte fra bimmers i det siste, for har ikke sett dette før nå!

Grattis med flott bil, synes vi skal møtes i dag, så vi kan prate litt shit og titte på grombiler :D

Er i Porsgrunn nå ass, men kommer til helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne er pen. Så strøken ut. Du fikk deg ikke en tur innom ringen? Er vel foressten dårlig vær der nå.

Ble ikke noe tur innom ringen nei, hadde vært morsomt en gang. Tror jeg ville kjent en bil litt bedre før jeg hadde lagt meg ut der da :P

Må være digg med ekstra tank :D bruker vel litt suppe :P

sent from a galaxy far far away...

Gjenomsitt på turen hjem ble faktisk ikke mer enn 1,17 per mil, hadde nesten trodd den skulle bruke mer.

Meget flott bil :D

Takker :D

åh drømmen det der, nyyt den :)

Jo det skal jeg :D Var det du som eide B10 4,0 til Sørlie før?

det er godt :) ja har eid den, men var hvertfall en eier etter meg før han kjøpte den.

Aha. Du som bygde om den eller? Moro med manuell på den da, så vidt jeg vet ble 4,0 aldri solgt ny med manuell?

Dette ser bra ut :) Blir rått med striper og de nye emblemene 8)

Satser på det selv. Fikk kun med striper til sidene, så må bestille til frontfangeren fra Alpina nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...