SigurdE36 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Hei! Gratulerer med en fantastisk bil:) det var jeg som kjørte forbi deg i F11'n og ga deg tommel opp, hehe Takk takk. Flott f11 du kom i også, jobber du på Bavaria eller? Ja veldig fin den, det er firmabilen det hehe:) ja, jobber som selger hos Bavaria Lillestrøm. Tenkte det når jeg så Bavaria merke på siden. Ikke feil jobb det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet August 19, 2013 Forfatter Share Skrevet August 19, 2013 Prøv å skru på tåkelys og mål pluss mot plussen på batteriet/plusspolen i motorrommet da? Just incase Koble pluss-pinnen på multimeteret på pluss på batteriet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Ja, om bryteren bruker pluss som styrestrøm så bør den vise noe annet når de er på enn av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cbrooen Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 Noen bilder jeg hadde av bilen din norbakken reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet November 17, 2013 Share Skrevet November 17, 2013 en av de råeste e34 som er laget! drømmebil SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet November 20, 2013 Forfatter Share Skrevet November 20, 2013 Noen bilder jeg hadde av bilen din 262.JPG 263.JPG 233.JPG 304.JPG Moro å cruise hovedstaden med to generasjoner B10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet Juni 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2014 Har byttet litt deler rundt om bilen, og ny lakk på felgene. Hadde bilen hos BMW spesialisten Alf Lie i går som gikk over bilen, sitat fra mekanikeren "Har bilen virkelig gått så langt som speedometeret viser? isåfall er den ekstremt godt vedlikeholdt" Så det er moro å høre. Tokk en liten kjøretur med BMW-Chris og BiTurboen hans i går. Artig når folk kjenner til bilene, folk gir tommel-opp når de kjører forbi, og en som snudde å stoppet for å slo av en prat. Cbrooen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 14, 2014 Share Skrevet Juni 14, 2014 Helt nydelig bil Er artig å få sånne gode tilbakemeldinger fra folk som har greie på hva de snakker om, særlig en spesialist som Alf Lie SigurdE36 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Desember 30, 2015 Share Skrevet Desember 30, 2015 Hvordan går det her? Lenge siden vi har hørt noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Desember 31, 2015 Share Skrevet Desember 31, 2015 Den bilen er bare nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 herregud for en nydelig bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Januar 1, 2016 Share Skrevet Januar 1, 2016 Ekstremt jelly!! Fett med giring på rattet på en så gammel bil Sent fra min SM-G920F via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå