SigurdE36 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Fått på emblemene bak, og shine opp litt lakk. Alpina kunne ikke gi noe eksakte avstander, hvor emblemene skulle stå, så da måtte man bare se på bilder. BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Det ble jo grisebra, emblemer er ett must på slike biler Prikken over Ien nå er striper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Det ble jo grisebra, emblemer er ett must på slike biler Prikken over Ien nå er striper Helt enig, har man alpina skal man vise det sent from a galaxy far far away... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Digg bil! Interiørbilder? Km.stand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 Fikk tatt en titt på litt fersk lakk osv i dag, og må si denne var tøff sigurd! ble lekkert med emblemene, så nå gleder jeh meg bare til stripene kommer på! Sent from my toaster using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 7, 2013 Forfatter Share Skrevet April 7, 2013 Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet April 7, 2013 Share Skrevet April 7, 2013 da er den godt holdt ser det ut som hvertfall, de fleste andre e34 er jo blitt spiker eller sveitserost med den km standen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sammigun Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Gratulerer med kjempefet E34!! Synes det er litt vitti at så mange av disse havner i Norge. Skal dra med meg B10 BiTurbo #003 og muligens også B10 4.0 #023 på E30meet, og jeg gleder meg til å se din bil! Vi har jo "samme" produksjonsnr på V8'erne våre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Var denne på Alnabru i 17 tiden igår retning nordover? Så en Alpina tusle oppover bakkan der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst. Så bilen har altså +/- 320k på odometeret da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst. Så bilen har altså +/- 320k på odometeret da? kjørt rundt 296 k denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SigurdE36 Skrevet April 8, 2013 Forfatter Share Skrevet April 8, 2013 da er den godt holdt ser det ut som hvertfall, de fleste andre e34 er jo blitt spiker eller sveitserost med den km standen hehe Hehe, ja mye mulig. Har nok blitt passet på denne. Skal også sies at jeg har kvittering på EUR 11 500 for motorbytte og girkasse overhaling i 2003. Gratulerer med kjempefet E34!!Synes det er litt vitti at så mange av disse havner i Norge. Skal dra med meg B10 BiTurbo #003 og muligens også B10 4.0 #023 på E30meet, og jeg gleder meg til å se din bil! Vi har jo "samme" produksjonsnr på V8'erne våre Tusen takk. Har hatt lyst på B10 lenge nå, har vurdert alle motor alternativene. Skulle egentlig kjøpe 4.0 #037 fra Japan, men var en dag for sen med å bestemme meg. Husker jeg sto å snakka med deg om de på treffet til Johnja i fjor, foran smykke ditt og B12'n til Christian Hadde vært kult om du fikk med både 4.0 og seff #003, har en følelse E30meet blir en av tidenes treff i landet. Var denne på Alnabru i 17 tiden igår retning nordover? Så en Alpina tusle oppover bakkan der Høres veldig riktig ut det, ble siste turen med tyske skiltene det Dekor kommer på senere, fikk med striper til sidene, men ikke til frontfangeren. Så har snakket med Alpina, men går meget tregt å handle av de, så får vel ikke det på ett par uker Skal også få slengt ut noe interiørbilder senere. Bilen har forresten gått jorda rundt 8 ganger Bilen har vært eid av en forretningsmann som jeg tror har brukt denne som firmabil de første årene. Senere har hans datter hatt bilen noen år. Før den ble registret på bilforhandleren i høst. Så bilen har altså +/- 320k på odometeret da? Den regningen din der var ikke så veldig feil nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joggis Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 grom bil, skjelden vare er det ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 Imponerende at den ser så strøken ut med den kilometerstanden. Men på en bil som dette så spiller jo egentlig ikke kilometerstanden noen rolle så lenge bilen er godt tatt vare på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 12, 2013 Share Skrevet April 12, 2013 drømme bil!! ser ut som denne også har manuell... http://www.mobile24.no/details.htm?id=1 ... =〈=nor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå