Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

2 timer siden, RemyNG skrev:

hehe øvre og nedre dashbordt har jeg muligens fått tak i :P men vil ikke si det håndfast enda eller så blir det trekt. Har ordna pris på nappa skinn der og :D Så vurderer jeg dørtrekkene og :D

do it! :D det er awesome!
så tar vi min etterpå! :D

er dash og underdash i nappa også ?altså det du har funnet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke enda, ville nå tro det er samme skinn som på midtkonsollen min iforhold til bilde og det er nappa på den. Må sjekke det opp for sikkerhets skyld :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Shattered skrev:

Har inspisert litt av denne i dag, fin tralle! :D gull og sort er en fet kombo!

Det er faktisk en veldig god kombo på bilen :D spesielt på svart bil :D Fikk jo sett din gamle tralle som Daniel har nå :P Gjenstår og se åssen den du har nå ser ut :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, RemyNG skrev:

Det er faktisk en veldig god kombo på bilen :D spesielt på svart bil :D Fikk jo sett din gamle tralle som Daniel har nå :P Gjenstår og se åssen den du har nå ser ut :P 

Den ser ikke ut, så er ikke mye å se på hahah 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Shattered skrev:

Den ser ikke ut, så er ikke mye å se på hahah 😂 

Haha vel ikke alt ser ut :P men kan forsatt være bra. Jo slutte feilmeldingen på bilen til Daniel og komme opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, RemyNG skrev:

Haha vel ikke alt ser ut :P men kan forsatt være bra. Jo slutte feilmeldingen på bilen til Daniel og komme opp? 

Den er borte ja! Håpe den holder heeelt tilbake :P vi står i drittkjelleren på ferga 😂 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei skinn på midtkonsollen og på armlenet på dørtrekkene og sånt pluss nappa på setene er ikke helt vanlig. Vanligvis er det standard skinn på skinneseter folk kjøpe når de valgte E39, Nappa var litt mer ekstra eller indivdual. 

Når jeg bestilte nappa så var det litt forskjellige type nappa man kunne bestille. For dashbordet og sånt var det noe tykkere lær enn det jeg bestilte til rattstammen og speilet, var vel 0,6mm nappa. Så må man bestille en hel skinn så har litt fra det prosjektet liggende :P 

Så endelig har jeg og min kone nå blitt enig om hva vi skal gjøre med det nye skinn interiøret jeg plukka opp for en liten stund tilbake. Så var det diskusjonen om farge som også tok noe lengre tid, men vi kom begge til enighet at det blåe ikke passet helt men begge har sikla lenge på cinnamon brunt

7373eb103c4db26791b9bbb984c8cf64_zps4fad75c7.jpg

Sånn som setene ser ut nå har de kombo av den blå plus gule nakkestøter som er lik listene inni bilen.

13816867_10154196560976047_1541670573_n.jpg

Så da blir farge dette, bestiller farge Furnitureclinic. Men veldig usikker på listene hva jeg gjør med de. Om jeg trekker helt ny sett på nappa så farge det i Cinnamon siden det er kun setene foran og bak, armlenet på dørtrekken som blir farget i cinnamon. Så om jeg tar listene i det og for og bryte den svarte kontrasten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...