Gå til innhold

Remy's biltråd


 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, space-ace skrev:

rått interiør :D virkelig kledelig.     anbefaler og få tak i lister i birch anthracit.   hadde det i e38n.  virkelig flotte lister.  sjeldene dog (individual).. 

 

 

nedlasting.jpeg

sånne har jeg :o

kunne faktisk sett ut som mitt interiør xD

Endret av Freakshow
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var vel utvendige på bilen komplett :P fikk endelig tak i orginal vinge til bilen som jeg bare måte ha. Så nå var den ferdig lakkert og fikk den montert idag :D

14045101_10154280582061047_1310293566_o.jpg

Så har jeg muligens ordna meg nytt skinn som jeg skal bruke til og trekke om nedre og øvre del av dashbord :D. Så bare og begynne å øve på og forme og sy bedre så kan jeg begynne med det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da var siste biten ferdig med interiøret :P gir mansjetten og håndbrekk mansjetten :P Nå vurderer jeg nye framseter igjen :( ryggen min er ikke glad i sportseter etter og ha kjørt comfortseter i lengre periode.

14151735_10154289070101047_924572826_o.jpg

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jada har klikka helt for meg nå :P fikk tak i E38 Contour seter men frakta ble så jævla høy så fuck it. Hadde noen comfort seter jeg fikk i innbytte mot andre comfort seter som sto i bilen. Så demonterte like så hele greiene og begynte å bygge om selv :D

14202910_10154312977566047_1994480246_o.jpg

Test prøving på noe sport stoler jeg hadde liggende

14247756_10154312977596047_705582411_o.jpg

elnettet ferdig sydd og bygd så nå klar for bilen :D

14233516_10154312974426047_1895357996_o.jpg

Alle knapper på plass :D

14233492_10154312974706047_652246936_o.jpg

Sånn ferdig :D ble mye bedre med knekken på ryggen så går an og kjøre lengre turer uten og bli drept.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Skare1 skrev:

Dyktig! Veldig pent! 

takk takk :D

50 minutter siden, Bækkmann skrev:

Imponert! Kan du lage DIY på den ombyggingen, evt. henvise til kilder? Pliis? 😂

skulle hatt flere bilder mens jeg gjorde det men har ikke :( er ikke så flink til og ta bilder men blir mer oppslukt i arbeidet mens jeg er på gang.

Kan skrive en liten forklaring på åssen det gjøres

Du må ha El sport seter og El comfort seter.

Begynne og demontere sete ryggen på comfort setene, ta ut hele elnettet på setene. Så begynner du det samme med sport seene der du demonterer det samme. Så er det begynne og demontere el nettet fra hverandre, start helt på toppen der kontaktene går inn til Lumbar support og øvre del på sete ryggen. Skjær av isoleringstapen som er surret rundt kablene. På fører setet så går det 4 ledninger inn til sete module. flytt disse fra komfort over til sports ledningsnettet(har ikke nr i huet mens det er lett).. Så er det finne punktene for pluss og minus som ligger i ledningsnettet og skjøyte disse sammen. Da er du mer eller mindre ferdig med ledningsnettet for fører setet. Så er det bare sette dette sammen igjen. På passasjer setet er det enklere da alt går på eget krets trenger bare plus og minus til diverse motorer.

Da begynner monteringen, ta av putetrekket og skummen fra sport setene og overflytt dette til seteryggen fra komfort, her må du nok tilpasse skinnet litt i festene men er ikke store jobben. Så er det bare og sette på hode støtten fra comfort, for hode støtten fra sportsetene passer ikke nedi festene på motoren på komfort setenee da det ligger veldig løst. Så er det bare og montere seteryggen og koble opp ledningene og da er det gjort.

Jobben tok mer eller mindre 2-3 timer per sete hvis man tar det veldig med ro. Jobben i seg selv er egentlig ganske kurant hvis du har alt av setene klart. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • RemyNG changed the title to Remy's biltråd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...