ThomasE91 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 fin bil du har fått deg;) grattis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Underground1983 Skrevet April 20, 2013 Share Skrevet April 20, 2013 Gratulerer med nybilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LC 200 V8 Skrevet April 21, 2013 Share Skrevet April 21, 2013 Fra Baan Velgen i Nederland. http://www.baanvelgen.com/ Det var litt av en pris på den leppa gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 22, 2013 Forfatter Share Skrevet April 22, 2013 Fikk montert CF spoileren i dag, men det ble ikke bedre bilder enn dette, ble regn og mørkt.Meget fornøyd med hvordan det ble seende ut. Nyheim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 gleder meg til å se bilder av denne fremover ja! Planer interiørmessig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Grattis med lekker skute Som Andreas så gleder jeg meg også til å se masse bilder fra denne fremover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Gratulerer så mye med ny bil! E90'n din var/er jo utrolig pen, og hvit F10 i dine hender blir nok helt perfekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olebrumm Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Ser veldig bra ut så langt MEN når får vi se hvilke felger du skal ha på gliset da? har akkurat lagt inn bestilling på nye 21" fra USA til min F10 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lampeskjerm Skrevet April 23, 2013 Share Skrevet April 23, 2013 Fikk montert CF spoileren i dag, men det ble ikke bedre bilder enn dette, ble regn og mørkt. Meget fornøyd med hvordan det ble seende ut. [ Bilde ] [ Bilde ] Ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 23, 2013 Forfatter Share Skrevet April 23, 2013 gleder meg til å se bilder av denne fremover ja! Planer interiørmessig? Har tenkt litt på M performance pedalene, ellers jeg jeg godt fornøyd med interiøret. Ser veldig bra ut så langt MEN når får vi se hvilke felger du skal ha på gliset da? har akkurat lagt inn bestilling på nye 21" fra USA til min F10 Så i tråden din at de satser på BC felger, så flotte ut de.Går nok noen uker ennå til jeg får mine. Fikk tatt noen bilder idag. Ser frem til hjul og senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 25, 2013 Forfatter Share Skrevet April 25, 2013 Fikk senkesettet idag, KWv3, spent på hvordan det blir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 til 7er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 Står 5er der og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 26, 2013 Share Skrevet April 26, 2013 hehe - mitt morgensyn er ikke hva det en gang var... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 26, 2013 Forfatter Share Skrevet April 26, 2013 Og da kom frontleppa også fra Baan Velgen. Ser ut som passformen er bra. Må bare få den lakkert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå