PenguiN- Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Brei over ræva Pianosvarte interiørlister, S8 ratt og S8 girkule V8 emblem på forskjermene som en advarsel til yppende BMW`er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Feit tralle!!! Ville heller hatt en slik i steden for en 7serie, denne ser 10 ganger bedre ut Og audi kan det med interiør, designperle! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 Takker for the zhillen Vurderer å fjerne alle merker bak. Da ender vi opp med: Det nye rattet er "custom" med perforert skinn og "S line" fargene i trådene. Girkulen i A8`n er noe umoderne i designet iforhold til facelift 5 serien f.eks...men i høyglans polert stål og valcona skinn (og en prislapp på 2500,-!!!) så ble interiøret løftet mange hakk! Så tok photoshop artisten inni meg totalt overhånd... Kjapp og gæli photoshop som viser hvordan MRR HR3 20" blir seende ut på bilen. (Disse hjula er ikke alles kopp te, men det er typisk "vip style" hjul som det heter..) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hvalabyn Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 http://www.vacn.no Denne hører vell mer hjemme der?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 I grunnen ja, men flere brukere har tilsynelatende vært interessert i å se litt bilder og slikt av skuta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ikke fjern emblemene bak, i mine øyne er det mye tøffere med, og v8 emblemet ble tøft! Interiør synes jeg Audi er råsterke på! igjen, nydelig bil! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Har sett den parkert der du jobber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erikyog Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Ikke fjern dem, finere med...rævva blir for "bar" uten... + L merket gjør jo hele bilen for de som ikke ser at det er limousine;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Er vel snart på tide å selge Audien nå? Har hatt den lenge nå syns eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Behold for all del emblemene bak, synes det blir så rart når de skreller hele hekken på en Audi for emblemer. Men motorbetegnelsen og A8 emblemet kan du jo fjerne, det blir bare rent og pent Tøffe detaljer i interiøret, er så mye tilbehør man kan velge på disse bilene. S line sømmene på rattet kunne vært kult om BMW ikke allerede hadde vert der med sine M fargede sømmer. V8 emblemet ville jeg fjernet, dette viser jo at bilen hverken er S8 eller W12 med tanke på opticen du har. Kult om en BMW ypper seg ja, men ikke så kult om den BMWen er en 550d eller F30 330d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Gode innspill ifra gjengen og takker for hyggelige kommentarer S8 kom aldri i lang limousin utgave, W12 har annen grill og støtfanger forann så de som er kjennere vil nok fort se at den er ingen av delene Men det er pene fangere som gjør det lille ekstra...blir ikke så gubbete på denne måten Med nesten 400 HK og ca 750NM klarer den fint å forsvare seg på landeveien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Gratulerer med feet bil. Elsker disse a8ene. Faktisk eneste audien jeg kunne tenkt meg. Har lyst på en om noen år. De begynner jo å bli rimelige. 7serie fra samme tid ser jo ikke ut :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Gratulerer med feet bil. Elsker disse a8ene. Faktisk eneste audien jeg kunne tenkt meg. Har lyst på en om noen år. De begynner jo å bli rimelige. 7serie fra samme tid ser jo ikke ut :/ Røyka for noe? Det er lite som slår f01, men a8 definitivt den peneste av audi! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 Gratulerer med feet bil. Elsker disse a8ene. Faktisk eneste audien jeg kunne tenkt meg. Har lyst på en om noen år. De begynner jo å bli rimelige. 7serie fra samme tid ser jo ikke ut :/ F01 er nyere enn 7 serien Space-ace prater om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Gratulerer med feet bil. Elsker disse a8ene. Faktisk eneste audien jeg kunne tenkt meg. Har lyst på en om noen år. De begynner jo å bli rimelige. 7serie fra samme tid ser jo ikke ut :/ F01 er nyere enn 7 serien Space-ace prater om Aha, men da så. Nja, liker selv ikke så mye e65 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå