Gå til innhold

2008 Alpinhvit 530xD M sport *A8L Kjøpt*

Share

Anbefalte innlegg

Takker for the zhillen :-)

Vurderer å fjerne alle merker bak.

Da ender vi opp med:

clean_zpse5a500ea.jpg

Det nye rattet er "custom" med perforert skinn og "S line" fargene i trådene.

DSC03587_zpsf8562482.jpg

Girkulen i A8`n er noe umoderne i designet iforhold til facelift 5 serien f.eks...men i høyglans polert stål og valcona skinn (og en prislapp på 2500,-!!!) så ble interiøret løftet mange hakk!

DSC03673_zps0fd358bb.jpg

Så tok photoshop artisten inni meg totalt overhånd...

444_zps0e165de8.jpg

555_zpscb869ec2.jpg

Kjapp og gæli photoshop som viser hvordan MRR HR3 20" blir seende ut på bilen.

(Disse hjula er ikke alles kopp te, men det er typisk "vip style" hjul som det heter..)

mrrhr3_zps1379b665.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Behold for all del emblemene bak, synes det blir så rart når de skreller hele hekken på en Audi for emblemer. Men motorbetegnelsen og A8 emblemet kan du jo fjerne, det blir bare rent og pent :) Tøffe detaljer i interiøret, er så mye tilbehør man kan velge på disse bilene. S line sømmene på rattet kunne vært kult om BMW ikke allerede hadde vert der med sine M fargede sømmer.

V8 emblemet ville jeg fjernet, dette viser jo at bilen hverken er S8 eller W12 med tanke på opticen du har. Kult om en BMW ypper seg ja, men ikke så kult om den BMWen er en 550d eller F30 330d :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode innspill ifra gjengen og takker for hyggelige kommentarer :-)

S8 kom aldri i lang limousin utgave, W12 har annen grill og støtfanger forann så de som er kjennere vil nok fort se at den er ingen av delene :-)

Men det er pene fangere som gjør det lille ekstra...blir ikke så gubbete på denne måten :-)

Med nesten 400 HK og ca 750NM klarer den fint å forsvare seg på landeveien :-)

DSC03655_zps18aae335.jpg

DSC03671_zps658ebfdc.jpg

DSC03659_zps7114c83d.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med feet bil. Elsker disse a8ene. Faktisk eneste audien jeg kunne tenkt meg. Har lyst på en om noen år. De begynner jo å bli rimelige. 7serie fra samme tid ser jo ikke ut :/

Røyka for noe? [-X:lol: Det er lite som slår f01, men a8 definitivt den peneste av audi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med feet bil. Elsker disse a8ene. Faktisk eneste audien jeg kunne tenkt meg. Har lyst på en om noen år. De begynner jo å bli rimelige. 7serie fra samme tid ser jo ikke ut :/

F01 er nyere enn 7 serien Space-ace prater om :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

F01 er nyere enn 7 serien Space-ace prater om :-)

Aha, men da så. Nja, liker selv ikke så mye e65 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...