The StigMeister Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Kor det blir av bilda mann?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Høres ut som en kjempefin bil, men absolutt det rette utstyret! Må samtidig bare presisere at fargen heter Alpinhvit, ikke Alpinahvit Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The StigMeister Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Stille som i grava... slaktemaska som har fått kjørt sæ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andreastrones Skrevet April 19, 2013 Share Skrevet April 19, 2013 Takk for det Okei, da vet jeg det I følge prislisten jeg leste for litt siden så stod det muligens 60 000,- for utvidet individual skinn, men det er mulig jeg lestenoe feil her..ikke så lett å tyde prislistene hos BMW.. Bilen er Alpinhvit Gratulerer med en fantastisk utstyrt bil og ikke minst - en stilig fargekombinasjon! Når det gjelder pristillegget for det utvidede skinninteriøret fra BMW Individual, så var dette per 01.09.2007 kr 52.200 (foruten BMW M5 og 550i). Men I kombinasjon med utstyrskode 337 - M-sportspakke så synker pristillegget til kr 43.100. Dersom du hadde hatt interiøret med omfattende omfang (dvs. skinntrukket dasjbord, hele dørsider osv), så hadde det vært et tillegg på kr 103.700, eller 94.000 I kombinasjon med m-sport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 27, 2013 Forfatter Share Skrevet April 27, 2013 Takk for informasjon:-) Har vært altfor lat når det gjelder bilder og oppdatering..men det kommer seg. Videre så fant aldri selger sommerhjula han lovte meg så jeg har kjøpt meg........wait for it.........Hartge classic 2 i sølv farge. 9x20 og 10x20. Dette er i mine øyne noe av det råeste man får til 5 serie og nå er jeg endelig eier av ett splitter nytt sett som ligger i eske:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Da var det 4 STORE pakker på terminalen i Trondheim! Krysser fingrer og tær for at de sender til post i butikk idag slik at jeg kan montere! Tok bilder av bilen igår, bilder kommer ikveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansh Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Gratulerer med flott bil! Beskrivelsen din av hvordan du opplever bilen i det hele tatt, og i forhold til dine tidligere M-biler, er jo egentlig en beskrivelse av hva ejg opplever er essensen for hva en BMW skal være. En svært bra totalpakke med over snittet godt kompromiss mellom comfort, kjøreegenskaper, kraft og brukervennlighet. Finnes modeller fra både BMW og andre som klarer enkeltøvelser langt bedre, men det forrykker normalt denne balansen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 imens vi venter....... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 imens vi venter.......[ Bilde ] Hadde vært interessant å sett hvor mye de felgene veier? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 2, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 2, 2013 Da var hjul montert, deilige greier altså Fikk tatt ett par kjappe bilder og etter litt redigering på Photobucket så ser jeg at jeg ikke er så veldig god til den slags, men here goes: Bilder av bilen med Hartge hjul har jeg enda ikke Ser at jeg er desperat etter å få montert senkefjørene og programmert bak. Dette i kombinasjon med å få tonet rutene forann samt satt på svart blank grill vil gjøre bilen "komplett" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Mai 2, 2013 Share Skrevet Mai 2, 2013 Ser meget bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PenguiN- Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 Takk skal du ha Reef Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ryeng1 Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Vakkert! Denne bilen er så sykt fin! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Mai 3, 2013 Share Skrevet Mai 3, 2013 Jeg synes forøvrig at bilen går som "ei kule" selv etter å ha eid E39 M5 og E46 M3 nå nettopp.mange stiller seg sikkert undrende til valget med å gå ifra M bil til denne, en stasjonsvogn ??? Det er greit at det er veldig spesiellt å eie M biler, men i mine øyne gir denne bilen en langt bedre total pakke som både M5 og M3 må se langt etter. Nå hadde du vel hverken M3'n eller M5'en lenger enn at du bare såvidt ble kjent med bilene? Klart, du kan ikke sammenlikne de utstyrsmessig da. Er jo tross alt en god del nyere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå