Gå til innhold

96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)


BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

11 timer siden, Freakshow skrev:

hahaha første jeg tenkte på selv når jeg så bilde av midtkonsollen xD

Blir nok 18-knappers på sikt :)

 

Var forresten og tok noen bilder med Jørgen Lie igår! Fikk noen kjempebilder av bilen! :D

Velger kun å legge ut et av bildene som ble tatt, grunnet dette kansje er bilder Jørgen selv vil bruke som "reklame" og derfor deler jeg ikke bilder før han selv har delt de :)

IMG_20160306_145956.thumb.jpg.e8d8ecda10

received_10156586677175156.thumb.jpeg.dd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stussa veldig i klokka di på forrige side, godt du har fått inn 7 knappers ivertfall. :)

Fikk selv 18 knappers med lap timer blinlyshendel i posten i dag som skal bytte ut min 7 knappers.

Sett en del på denne selv : http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1062154-Ultimate-DIY-for-18-Button-OBC-Upgrade-from-7-or-11-Button-OBC-Made-Easy-w-Pictures!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Kim Rune Haugen skrev:

:shock: sinnsykt nydelig! ganske perfekt! :grin:

Tusen takk! :D

55 minutter siden, hsd skrev:

Stussa veldig i klokka di på forrige side, godt du har fått inn 7 knappers ivertfall. :)

Fikk selv 18 knappers med lap timer blinlyshendel i posten i dag som skal bytte ut min 7 knappers.

Sett en del på denne selv : http://www.bimmerforums.com/forum/showthread.php?1062154-Ultimate-DIY-for-18-Button-OBC-Upgrade-from-7-or-11-Button-OBC-Made-Easy-w-Pictures!

Joda..gjorde seg med en digital "duppeditt" der nede og, selv om jeg liker godt den analoge klokken (tenker helst da på det lille oppbevaringsrommet ved klokken) 

Med tiden skal nok jeg og montere en 18-knappers, og helst da med BC-hendel slik som du ;) Ser at det fort blir vanskelig skal man bytte mellom funksjoner med de små knappene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde litt idag og...kom over et ubrukt framsett med EBC Greenstuff klosser for 150,-..noe man da måtte ha ;)

Så hadde jeg noen brukte baklosser fra den bakstillinga jeg hentet (også greenstuff), med greit med belegg igjen :)

 

Skal sies det var STOR forskjell på gamleklossene (ferrodo fremme og trw bak)!

 

IMG_20160311_181329.thumb.jpg.c68ef76854

IMG_20160311_184545.thumb.jpg.69afa6ab3b

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mye som skjer her for tiden...bilen skal på karosseriverksted over påsken for å gjøre opp igjen noe rustarbeid som ble gjort for rundt 20mnd siden, dette gjelder da venstre bakskjerm samt bakplaten. Ikke mye, men ser det har komt noen små bobler, og det indikerer rust, så greit å få tatt det fortest mulig :)

 

IMG_20160306_000104.thumb.jpg.71bc933a9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BjornarHS changed the title to 96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...