Gå til innhold

96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)


BjornarHS
 Share

Anbefalte innlegg

1 time siden, stoltbmwelsker skrev:

Har du dørtrekk fra engelsk bil? eller er det bare bilde som juger når jeg ser justeringa til speila på passasjer sida? :P

Det kan nok stemme, interiøret stammer fra engelsk bil, her et bilde fra annonsen på interiøret da det stod i orginalbilen, en engelsk sterlingsilber m3, denne mener jeg på ble skrotet eller banebil da karosseriet var endel rust på..

Skal innrømme jeg ikke la opp elektronikken til el-speil da jeg byttet speil med tanke på det er over 2år siden noen andre enn jeg kjørte bilen, derfor har jeg bare stilt inn speilene en gang..så har de forblitt slik :)
Skal engang fjerne den speiljusteringen og heller få et deksel over hullet :)
 

wyhucbkoscjfxw7t2e8v.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, stoltbmwelsker skrev:

Var på ingen måte kritikk :) er noe av det peneste interiøret jeg har sett! var mer en måte å spore hvor du hadde fått tak i det, for jeg har aldri sett en e36 med rødt vader interiør :) som alltid venter jeg spent på neste update!

 

Ikke tatt som kritikk! :-D
Han jeg kjøpte det med hadde det ståendes lenge i en kjeller rett over svenskegrensen (strømstad), i vente på at han skulle kjøpe seg en M3 som interiøret ville matche, men måtte til slutt selge det. Den engelske m3en som det stammer i fra ble tatt inn til sverige, og var da eneste i sverige med det interiøret, samt selger sa det var kun 9 slike interiør i verden, selv om det er et spesielt individual interiør tror jeg nok det er få av desse, men om det er så lite som 9 har jeg ikke sikkert hvor vidt det stemmer, men småsjeldent er det nok. Girmansjett og håndbrekkmansjet kom jeg faktisk over på ebay, da og brukt, men behandling så ble dette som nytt :)

Her et bilde av da jeg hadde fått det i hus og begynt å swissvax rense og behandle alt!:-)

GOPR0099.thumb.JPG.921359c4aa4d520f6319f
Rimeli skittent:
IMG_0452.thumb.JPG.ff8b3ff033c0cf0a7b32b
Litt bedre etter behandling:
IMG_0458.thumb.JPG.5d23aa6654d1ec5552d59
Mansjettene, dette var vell før behandling tror jeg (?)
DSC_0007.thumb.JPG.8f6851ccdc62e00b40b92

Har og liggendes strøken armlene i samme farge som jeg fikk med, men grunnet at jeg synes det blir litt for mye rødt så har jeg den bare liggendes :)

 

Endret av BjornarHS
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, williamwiers skrev:

Dim på dekkene? :) kunne sikkert gått ned 1 i profil.

men gud fader hvor fint! :x

45 profil på 205 breie, vurderte 40, men saker var at jeg hadde 2stk dekk fra før..så ville slippe å kjøpe alle 4 nye, sannsett fornøyd med resultatet, men gullboltene ble sannsett litt borte :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, Kim Rune Haugen skrev:

ser knall ut! :) men ville nok hatt 40 profil og litt lavere men ser uansett rimelig bra ut! :D

Skulle hatt en profil lavere ja :) høyden forbli slik grunnet at veiene rundt her er dårlige..:/

6 minutter siden, bimmerfun skrev:

Igjen, helt perfekt! 

Tøft at du har montert oem telefon! 

 

 

Takker! 

Moro med slikt utstyr, har ny telefon og bagasjerommodul på vei, siden den gamle låste seg :)

 

Hadde liggendes et 7-knappers MID (Multi Information Display) som jeg fant ut va ganske enkelt å montere! 4-ledninger + tempsensor (har liggendes, men ikke koblet) 

IMG_20160305_110538.thumb.jpg.a68432edd6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå, bimmerfun skrev:

Fristende å montere en 18knappa obc? 

Er ikke vanskelig det heller :)

 

 

Skal ikke se bort i fra det blir på sikt, denne ble igrunnen bare montert fordi jeg hadde liggendes selve "computeren" fra før, en jeg fikk for lenge siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • BjornarHS changed the title to 96' BMW Hellrot Coupe Individual (Solgt)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...