BjornarHS Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 11 minutter siden, StigJ skrev: Synes faktisk du oppgraderte looken selv om RS2ene var tøffe. Hadde det vært M-Contour hadde det jo vært enda bedre (Lei fargeforskjell på døra på E46en..) Selv liker jeg nye looken veldig godt, men regner med jeg er av de få som går i fra delte felger til orginale m-felger M-contour hadde jeg før rs2'ene, så måtte teste noe nytt denne ganger Ja..litt lei den. Han som har den kjøpte den for en knapp uke siden, da var bilen akkurat kommet utfra verksted for framfanger og dør lakkering. Resten av bilen trenger sårt en polering, der av den fargeforsjellen, men jeg regner med den forsvinner mye når bilen får en skikkelig shine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 Ble pent og cleant "original"-stuk det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 9, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 9, 2016 8 minutter siden, Gabz skrev: Ble pent og cleant "original"-stuk det Takk for det! Eneste tingen jeg lurer på nå er om det kansje hadde vært noe å space ca. 10/15mm fremme og 5 bak, synes nemmelig felgene kansje går litt for langt inn fremme nemmelig. Denne " endringen" er kun aktuell dersom ikke det påvirker kjørekomforten noe særlig da! (Har null erfaring med spacere nemmelig, så kom gjerne med innspill) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 Deeet kan være en idé. Redd for regnet, de felgene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet Juni 9, 2016 Share Skrevet Juni 9, 2016 Double Spoke kledde bilen veldig bra Kanskje litt mykje M3-look so du seie, men skit i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 12, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2016 On 9.6.2016 at 23.40, Gabz skrev: Deeet kan være en idé. Redd for regnet, de felgene der. Hehe..helt korrekt! Får se hvordan det blir, mulig det eventuelt kun blir 10mm forran On 10.6.2016 at 0.02, RF91 skrev: Double Spoke kledde bilen veldig bra Kanskje litt mykje M3-look so du seie, men skit i da Helt enig...dette blir vell sommerfelgsett nr. 6 på denne bilen, men må si dette settet er utvilsomt av de bedre som har vært på! Noen bilder fra dagene som har vært! Amarios, Marius2002, bimmerR og 2 andre reagerte på dette 5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 13, 2016 Share Skrevet Juni 13, 2016 GOD DAMN! det var kledelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 13, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2016 15 minutter siden, Freakshow skrev: GOD DAMN! det var kledelig! Bra du synes! Tenker å kansje få tatt noen skikkelige bilder i helgen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juni 14, 2016 Share Skrevet Juni 14, 2016 On 13.6.2016 at 21.43, BjornarHS skrev: Bra du synes! Tenker å kansje få tatt noen skikkelige bilder i helgen do it do it do it! BjornarHS reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 15, 2016 Share Skrevet Juni 15, 2016 Bilen ble helt nydelig lekker med M3 felgene.. Pøs på med bilder, får aldri nok av dette smykket av en E36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2016 1 time siden, Jokkke skrev: Bilen ble helt nydelig lekker med M3 felgene.. Pøs på med bilder, får aldri nok av dette smykket av en E36. Takker! Kjekt å høre Ja, må få tatt meg noen skikkelige bilder av bilen med nye felgene, har sett meg ut en plass som kan bli perfekt med det rette lyset Jokkke reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 19, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2016 Fikk ikke tatt bilder på den plassen jeg tenkte..menmen, det ble vertfall noen bilder i kveldingen Robin94, RF91, bimmerR og 5 andre reagerte på dette 8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Lekkert! En e36 helt etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkke Skrevet Juni 20, 2016 Share Skrevet Juni 20, 2016 Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjornarHS Skrevet Juni 21, 2016 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2016 17 timer siden, [space] skrev: Lekkert! En e36 helt etter min smak Takker så mye! Kjekt å høre 14 timer siden, Jokkke skrev: Nydelig Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå