x25Touring Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 (endret) Gikk til innkjøp av en 04 530d i august i fjor. Kjøpekåt som jeg er, fant jeg ut at ny "vinterbil" måtte handles inn. Fant så en bra utstyrt bil på Bavaria Arendal, men uten M optikk. Dette har jeg i ettertid fått montert, men har vært uheldig med lakkering/lakkerer.. Har også hatt min del med knot med denne, ble blandt annet byttet girkasse på garantien. Slenger ut noen bilder av sånn den var, og sånn den er nå. Har ikke fått tatt noen skikkelige bilder av den, da det ikke var meningen å lage noen tråd på denne enda. Men hadde et ledig øyeblikk nå, så da ble det litt sånn på sparket.Bilde fra prøveturen. Jentungen sitter fornøyd foran og passer på Litt vask og stell måtte til etter innkjøp.Tur til Danmark, bildet ble tatt på stranda i LøkkenEnda et bilde fra LøkkenStemningsbilde fra en snøfylt tur Fikk tak i et sett Style 101 i 19" Trenger litt høyere gummi på de, men er godt fornøyd med den handelen.Her har jo også M optikk kommet på, men har fortsatt ikke fått fikset lakken da..Fikk byttet AE pærene til LED 5W. Dårlig bilde, men ble utrolig mye finere.Så kom endelig tida for at man kunne begynne med litt bilvask hjemme igjen. Utrolig deilig... Endret Juni 13, 2015 av x25Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
paukri Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Nydelig bil som bare blir bedre og bedre, for hver dag du har den!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Flott bil ja med nydelig farge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Nydelig bil som bare blir bedre og bedre, for hver dag du har den!! Takk takk, hyggelig å høre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 30, 2013 Share Skrevet April 30, 2013 Flott bil du har E60 med M-Sport er forferdelig fine biler og denne har jo riktig så artig motor også Var denne som gikk på Hisøya ja Synd du har vært litt uheldig, får håpe ting order seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet April 30, 2013 Forfatter Share Skrevet April 30, 2013 Flott bil ja med nydelig farge Takk, liker den veldig godt selv Flott bil du har E60 med M-Sport er forferdelig fine biler og denne har jo riktig så artig motor også Var denne som gikk på Hisøya ja Synd du har vært litt uheldig, får håpe ting order seg.. Takk for det Fredrik, ja M-Sport gjør hele forskjellen. Hadde bestemt meg for å ikke kjøpe uten, men da jeg fant denne, med det utstyret den har, kunne jeg ikke la være. Fikk jo tak i M Sport for en grei penge, av SweetBMW her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2013 Da er bilen nok en gang levert til lakk, denne gangen er jeg garantert at den blir bra. Kommer med nye bilder når jeg får den tilbake. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cityhopper Skrevet Mai 20, 2013 Share Skrevet Mai 20, 2013 Fin bil, gratulere. Fikk du grei hjelp hos Bavaria når det gjaldt bytte av girkasse? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 22, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2013 Fin bil, gratulere. Fikk du grei hjelp hos Bavaria når det gjaldt bytte av girkasse? Takk Joda fikk jo det, men hadde garanti på den da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 29, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2015 Solgte 530d`n i høst men fikk aldri lagt ut bilder av hvordan bilen ble. Savnet er blitt for stort og ny 530d skal hentes til mandag. Slenger i alle fall ut litt bilder av bilen som den var på slutten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mai 30, 2015 Share Skrevet Mai 30, 2015 Nydelig E60 Sleng ut tråd-link til den nye da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Mai 30, 2015 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2015 Nydelig E60 Sleng ut tråd-link til den nye da! Ja skal gjøre det, eller fortsett her kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmer fan Skrevet Juni 1, 2015 Share Skrevet Juni 1, 2015 følger på ny e60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Juni 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2015 Som nevnt så ble savnet etter 530d for stort. Ønsket meg egentlig en 545i eller 535d, men når denne 530d`n dukka opp til en grei pris måtte jeg slå til. Bilen har det meste av utstyr jeg ønsket meg, men mangler selvfølgelig navi proff og M-tech fangere. M-tech er allerede bestillt, og blir montert fortløpende. Active steering og dynamic drive stod på ønskelista, så det pluss comfortstoler er i alle fall på plass. Når det kommer til effekt, så må vel noe gjøres med det også etterhvert. Bilen har nå en AC Schnitzer front som jeg ikke er kjempebegeistret for, men har merket at mange liker at den skiller seg litt ut. Hadde Breytonhjula fra den forrige på lur, så de er allerede kommet på. Ser bedre ut i virkeligheten med de sorte hjula, enn det gjør her på bildet. Prøver å komme med litt oppdateringer etterhvert som det skjer noe her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Juni 13, 2015 Share Skrevet Juni 13, 2015 Gratulerer med stilig bil Jan Erik Så jo veldig fin ut denne, var ikke så galt med den fangeren men M fanger blir nok best ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå